Jak pomoc kamarádce, která je sama s dvojčaty?

consti
21. říj 2006

Ahoj holky.Má kamarádka před měsícem porodila dvojčátka(kluky).Nedávno je pustili z porodnice, tak jsem jí psala, že když bude potřebovat, tak jí můžu pomoci.Včera mi volala a je mi jí docela líto. Na dvojčátka je sama, má sice kde bydlet(bydlí u svého tatínka),ale na jejího partnera se nemůže spolehnout(nejeví už delší dobu moc zájem). Občas jí chodí pomoci její maminka, ale jelikož má alergii na psy(a kamarádka psa má), tak vydrží vždy jen pár hodin.Další týden s ní bude maminka od její kamarádky,ale to je tak vše. Nejlepší by pro ni bylo vzít si chůvu, ale jelikož kamarádka potřebuje někoho třeba i na 24hodin, tak ji zase nemůže zaplatit moc peněz(při předpokladu 50kč na hodinu to dělá 1200kč za jediný den...).sama nevím, jak jí pomoci, nabídla jsem se na jednu noc v týdnu, ale i já sama nevím, jak to budu stíhat a zvládat(studuju ve městě 300km od manžela, takže se neustále stěhuji a dojíždím, do toho mám brigádu...)
Nenapadá vás nějaké schůdné řešení?Já sama nevím, jak jí poradit, ale kdyby u ní bydlela nějaká studentka, tak kamarádka pro ni nemá samostatný pokoj a navíc studentka potřebuje klid na školu. Napadá mě jen nějaká nezaměstnaná paní, ale to je taky hodně o důvěře... 😒

andik
22. říj 2006

ahojky,kde bydlí tvá kamarádka? 🙂

consti
autor
23. říj 2006

andik v Brně...

andik
23. říj 2006

tak to je daleko,já jsem od Prahy ale jinak bych ji ráda pomohla,musí to být šíleně težký,pokud bude kamarádka potřebovat nějak pomoci,mám hodně oblečení po malým,různé věcičky,ráda pak daruji.Do Brna jezdím za kamarádkami,třeba bysme se někdy setkaly 🙂

consti
autor
23. říj 2006

Andik to jsi strašně hodná!!nevím, jak má zájem o věci, ještě jsem s ní pořádně nemluvila, ale myslím, že oblečků atd.má dost(ale fakt nevím).Hlavní pro ni je ta pomoc. Já se pokusím občas přes noc pohlídat, ale pořád také nemůžu.Dala jsme jí inzerát, ale zatím se nikdo neozval. 😒

rioko
9. bře 2008