Agapurin nebo Pentomer retard - na spermie

damae
2. zář 2014

Ahoj, mám dotaz - dostala jsem od lékaře na slabší spermio lék Agapurin (samozřejmě pro manžela 😉). V lékárně mi místo toho nicméně dali Pentomer retard, že to má stejnou účinnou látku. Nicméně ani Agapurin ani Pentomer retard nemají v příbalovém letáku ani slovo o spermiích. Tak nevím - proč se to chlapům dává a mohu mu to s klidným svědomím předhodit? Máte s tím zkušenosti?

pampeliska1
2. zář 2014

@damae pokud si to dobře vzpomínám (už je to nějaký pátek, co jsem z práce doma 😅), tak Agapurin (Pentomer) se obecně používá pro lepší prokrvení, tím pádem může nějakým způsobem zlepšit i prokrvení potřebných "mužských orgánů" a tím i na množství spermií.. (snad moc nekecám 😀 )

damae
autor
2. zář 2014

@pampeliska1 Ahoj, děkuju moc. Takže je obojí to samé a funguje to díky tomu, že ho to líp prokrví, jo? O zlepšení průtoku krve toho v příbalovém letáku píšou hodně a skutečně to na to dávají 🙂

pampeliska1
2. zář 2014

@damae jj, přesně tak. A opravdu je to to stejné, jinak by vám to v lékárně nevydali 😉

damae
autor
2. zář 2014

@pampeliska1 Jo, to já jim věřila, ani účtenku jsem si nevzala. 😉 Ale pak jsem si přečetla tu příbalovou info a trochu mě to znejistělo. A chybu můžeme udělat všichni. Ještě jednou děkuju. Snad ho tim neotrávim 😉

keeshka
2. zář 2014

Manžel též dostal Agapurin od mého gynekologa. Ale lékařka v reprodukční imunologii na to koukala divně, tak nevím. Jinak, před Agapurinem manžel dostal něco jiného (nepamatuji si název), ale bylo mu z toho blbě a pak dostal na stejné bázi Agapurin. Je to prý dobré pro prokrvení 😉

vanilkacka
2. zář 2014