Antidepresiva

alulu
30. bře 2017

Dobrý den mám takový problém trpím těžkou tetanii pred 2 měsíci jsem začala hubnutí a zhruba jsem 10 kilo mám to od vyzivoveho poradce a od té doby mám vnitřní chveni pořád mám s něčeho strach ze omdlim ze se mi něco stane atd byla jsem u lékaře napsala mi antidepresiva elicea 5mg nemám odvahu zacit užívat bojím se tak když to na mě přijde vezmu čtvrtku neurolu 0.25 ale je to cim dal horší tak prosím o radu.

konidana
30. bře 2017

@alulu domluvila bych si setkání u psychologa nebo psychiatra. Nebo klidně dojít do nějakého krizového centra, aby to bylo co nejdříve. Svěř se někomu a popros, ať tě tam případně dovede, pokud se sama bojíš nebo tam prostě jít nechceš. Je to potřeba 🙂 Antidepresiva se neboj začít užívat, dělají se už úplně neškodná a mohou jedině pomoci. Tvou úzkost bez nich zdá se už nezvládáš.

ivannka92
30. bře 2017

Jej, to je svizelne, ja bych prvne skusila psychologa, nejakyho co Ti sedne. A kdyz ti nepomuze tak ty prasky. S nima hlavne pozor, kdyz je jednou zacnes brat tak vysadit vzdycky jen po porade s doktorem.

reja87
30. bře 2017

Ahojky, určitě začni antidepresiva brát. 😉 je to rozhodně menší zlo než si vzít neurol. Navíc ten ti pomůže jen chvilkově, antidepresiva léčí. 😉 docházet k psychologovi taky není na škodu. Pomůže ti odstranit příčinu deprese a až bys antidepresiva dobrala, bude ti dobře a o dost snižíš riziko, že by se deprese nebo tento stav úzkosti vrátil. 😉 držím palce

annasmyckova
30. bře 2017

na neurol vzniká silný návyk, tak bych si na něj moc nezvykala...to odvykání za to nestojí, možná by to tvé problémy ještě zhoršilo. Určitě se neboj antidepresiv, možná to je nějaká chemická nerovnováha v těle, která přišla s váhovým úbytkem, antidepresiva to můžou doplnit (serotonin), a jak psaly holky výš psycholog by byl asi dobrý...Ať jsi brzo fit!

fiedlermonika
30. bře 2017