Cytologie - špatný výsledek. Co následuje?

izz76
26. čer 2023

Výsledek mé cytologie zní možné Hsil,abnormální buňky. Více hlídaná jsem již dva roky, kdy chodím na kontroly po půl roce. Od poslední dubnové kontroly se výsledek takto zhoršil. Mám za sebou kolposkopii a čekám na výsledek,doktor se blíže nevyjádřil, prý si pockame na výsledky. Mate zkušenost? Co následuje? Konizace? Muže to byt rakovina,nebo jen stav před rakovinou? Děkuji za jakékoli zkušenosti.

lencaa11
26. čer 2023

@izz76 je to většinou stav před HSIL jsem měla z hystologie z konizace CIN 2 HPV 45 + ostatní HPV u vyšetření z kolposkopie jsem věděla hned výsledky lékař mi řekl že mám nález na čípku a jde se na konizaci nečekate spíš na biopsii výsledky ...

beetka
26. čer 2023

@izz76 tak ja som mala vysledky CIN III HPV16 a HPV18 bola som na konizacii ak potrebujes poradit niečo priamo tak sa klidne pytaj 🙂 aktualne som po druhej vakcíne proti HPV a cakam na kontrolu po zákroku som pár mesiacov tak uvidime.

izz76
autor
26. čer 2023

@lencaa11 Mě doktor nejdříve do telefonu řekl ze mám přijít na tekutou cytologii, v ordinaci řekl ze se spletl a je potřeba kolposkopie, kterou provedl. Teď čekám na výsledek hystologie. Nic moc nevysvětlil, jen ze cytologie byla o něco horší než minule a ze po výsledcích budeme chytřejší.

lencaa11
26. čer 2023

@izz76 pokud vám dělala vyšetření tak z toho jsou výsledky hned to vám dělal k tomu biopsii a ceka na výsledky ( nejsou úplně přesně ) jelikož se odstipne jen malí kousek lepší je konizace s nálezem HSIL bych na místě lekare řešil uvidíte

lichozroutsudy
26. čer 2023