Je možné otěhotnět i přes zánět v těle?
Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, zda je možné otěhotnět i přes zánět v těle. S manželem se snažíme o miminko a teď čekáme jak to dopadne. Ale dnes jsem byla u lékaře s bolestí nohou a otoku. Řekl mi, že je to zánět. Je tedy možné otěhotnět nebo ne?
@marcelva no asi zalezi ale nevidim duvod proc ne. Ja mam chronickou pankreatitidu cely zivot, coz je chron.zanet slinivky brisni a behem lonskeho prvniho pololeti jsem otehotnela hned dvakrat. Pokud jde o neco banalniho jako zanet v noze tak pochybuju ze by neslo kvuli tomu otehotnet
Podle mě proč ne, pokud nemusíš brát léky proti bolesti nebo jiné léky, které by se v těhu brát neměly, tak nevidím problém. Já mám roky chronický zánět štítné žlázy a mám dvě děti a nenapadlo mě v tom hledat problém🙂
mě se zatím povedlo otěhotnět jen když jsem měla atb, takže možnost otěhotnět v době zánětu určitě je 🙂