Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Menstruace po Utrogestanu, krvácím už týden

ladus88
30. říj 2014

Zdravím a zároveň zadám o názory druhých. Třetí měsíc beru již utrogestan, hlavně na srovnání cyklu. První měsíc v pohodě brala sem 12–25d a ms přišla 28dc trvala tři dny, druhy měsíc sem zapomněla a brala 20–30dc MS(spatne spocitane a zapometlivost)přiš­la 37dc a trvala tri dny a ted poslední měsíc začala 12dc a 20dc začalo krvácení které už trvá tyden.19dc sem začala brát antibiotika jen na tři dny. V pondělí jdu k dr.ale zajímal by me i vaše názor.

vlajka1
30. říj 2014

Myslím si, že tím, že si ho začala brát už 12DC byl cyklus anovulační a spustilo to krvácení ne ze spádu (klasická MS) ale z průniku, prostě se odlučuje sliznice. Určitě bych si příště pohlídala ovulaci a dřív ho nenasazovala.

werumka
30. říj 2014

@ladus88 Souhlasím s @vlajka1 - utrogestan je potřeba nasazovat až po ovulaci. Pokud ovuluješ pozdě, utrogestan to nespraví a cykly budou i po jeho vysazení nadále dlouhé.
To krvácení tento cyklus bylo s největší pravděpodobností důsledkem antibiotik. Obecně hormony se špatně vstřebávají v době, kdy se berou antibiotika (platí to o antikoncepci, ale i o utrogestanu).

ladus88
autor
30. říj 2014

@vlajka1
@werumka Děkuji je to zřejmě ono 😉

evcann
31. říj 2014

@ladus88 tak já po Utrogestanu na srovnání to vždy měla tak o týden dřív nebo plus mínus 3 dny před termínem a nebo po a ted dokonce jsem ms nedostala vubec a musela jsem pro silnější léky, takže u Utroše je možné vše 🙂

Sem začni psát odpověď...

Odešli