icon

Mykóza po antibiotikách. Máte také někdo?

Včera v 06:18

Ahoj, už podruhé se mi stalo, že jsem dobrala antibiotika a hned nato řešila mykózu. Svědění, pálení a další návštěva gynekologie. Sotva se dostanu z jednoho, začne něco jiného 🙈 Máte to některá podobně? Řešíte to s gynekologem už předem, když víte, že budete brát antibiotika? Zajímalo by mě, jestli se vám podařilo tenhle kolotoč nějak přerušit.

anonym_b3ce94
•
Včera ve 12:45

Já moc antibiotika v posledních letech moc nebrala, ale když jsem je brala, nasadila jsem si k tomu hned preventivně probiotika.

Není to u mě pravidlem, ale zažila jsem to, že jsem po dobrání atb měla výtok - přemnožená kvasinka. Když jsi na gyndě řešila nějaký problém, na který byly potřeba atb, tak asi bych to řešila s lékařem, protože bych chtěla ujištění, že je to jen kvasinka a ne ještě jiná bakterie. Jinak si tenhle typ výtoku řeším sama a na gyndu jdu až když si s tím sama neporadím.