Velká nepravidelnost menstruace, máte zkušenost?

bluee
26. bře 2015

Ahoj holky,
potřebovala bych poradit . Do června loňského roku se má menstruace pohybovala okolo 36 dne. Ale potom co jsem se přestěhovala do zahraničí se má nepravidelnost začala prodlužovat. Od července to začalo být velice nepravidelné dostala jsem to až v září po 80 dnech, v říjnu 46 den, potom až v prosinci po 63 dnech, v lednu 36, a od ledna jsem to nedostala dneska je to už 65 dní a stále nic. V únoru jsem byla u lékaře v ČR a řekl mi, že jsem fyzicky v pořádku. Vzhledem k tomu, že žiju v zahraničí mi neudělal podrobnější vyšetření, ale na to se chystám při další návštěvě ČR. Toužím po miminku a mám strach, že to třeba díky tomu nepůjde. Máte nějaká s tím zkušenosti? Otěhotněly jste? Co Vám pomohlo na nepravidelnou menstruaci? Před dvěma lety jsem si objednala sarapis mensis a ten mi cyklus srovnal nejspíš to zkusím i teď. Děkuji Vám za odpovědi 🙂

lucifereeek
26. bře 2015

MS jsem měla kdysi hodně nepravidelnou, někdy se stalo, že přišla až třeba po 2měsících, pak se mi cca ústálilo na 37-40DC a po porodu jsem to měla zase všelijaké, poslední cyklus 47DC, koupila jsem si kontryhelový čaj, chtěli jsme druhé mimčo a ms už nepřišla 😉 a za měsíc čekáme druhé mimčo. Ono záleží hlavně kdy máš ovulaci a jestli ji vůbec máš, ale 65dní je už dost, zkus ten kontryhelový čaj, nebo jiné přípravky na srovnání, ať ti to zkrátí aspoň o něco. Ale i s dlouhými cykly se dá otěhotnět.

bluee
autor
26. bře 2015

@lucifereeek zkusím si ten čaj ještě objednat přes internet v Anglii jsem ho ještě nenašla 😒

lucifereeek
26. bře 2015

@bluee tak třeba i něco jiného, co je u Vás dostupné 🙂

beruska1889
26. bře 2015

@bluee mně na vyvolání MS a srovnání cyklu hodně pomohly kapky Gynex... objednávala jsem je z netu na doporučení mnoha holek tady a fakt je za sebe můžu doporučit... 😉

bluee
autor
26. bře 2015