Důvody pro a proti očkování dětí 5+ proti covidu
Holky, prosím slušně, je mi jasné, že je to třaskavé téma.. jaké máte důvody pro nebo naopak proti očkování dětí 5+ proti covidu?
Já byla přesvědčená, že do toho nepůjdu a teď mě rozhodil článek o 3m miminku, jak bojuje v Brně o život. Samozřejmě víc detailů k tomu nevím, tak kdoví, jak to doopravdy je. Snažím se nějak rozhodnout. Moje pediatra je jednoznačně pro.
@rencinka87 nečetla jsem. Já nejsem lékař, jsem obyčejný laik. Nerozumím tomu, ale z podstaty věci mi jsou bližší očkování, která jsou roky prověřený. Mám prostě a jednoduše strach. Není to tak dávno, co se řešila souvislost nežádoucích účinků vakcíny MMR.. matky nedávají očkovat pořádně ani hexou.. a to ty vakcíny jsou roky prověřený na miliónech dětí. A ano, pokud bude dostupná pro děti vakcína, která bude dělaná hezky postaru, jsem o ní ochotná uvažovat (samozřejmě až po testu buněčné imunity)..
@janina228 tak prave ta mmr je delana postaru a licenci dostala v roce 1971 😉
Takze hysterie kolem ockovani zjevne nesouvisi ani s puvodem vakciny, ani s mechanismem jejiho fungovani, ani s delkou uzivani.
Dodnes budou nekteri zaryte spojovat mmr s autismem. A to je presne ono - korelace a kauzalita jsou dve ruzne veci - pokud si s prominutim prdnu a za mnou se zbori barak, tak to bude vypadat, jakoze jsem hooodne nebezpecnej jedinec, kdyz si dam cocku.. A nebo taky je pravdepodobnejsi, ze ten barak zrovna rizene demolujou nebo v nem prave vybuchl plyn.
A je dobry se zeptat - proc ty matky nedavaji ockovat poradne ani hexou? Co myslis?
@rencinka87 vim,ze ten dotaz nebyl smerovan na me,ale co ten NU po vakcine na praseci chripku vyssi vyskyt narkolepsie???ne,to se asi nikdy nestalo,rekni to tem poskozenym,taky pred 10 lety byla pandemie...ach jo,ach jo...jo a to byla vekcina po staru a co prinese nova technologie vi Buh
@aarriel prosim te,nepsala tobe,jen jsem reagovala na to,jak jsi to podala a psala jsem jine osobe,reflektuji tvou odpoved,neboj...