Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Zvracení po očkování. Může to být reakce?

Očkování dětíInfanrix hexaMlékoTeplotaRotavirusZvracení u dětíOčkování
rosiesd
5. bře 2020

Ahoj chtěla bych se zeptat. V úterý jsme byli na očkováni rotaviry ( druhá dávka) + hexavakcina. Od te doby malá pije menší množství mléka než obvykle. Dvakrát se mi i poblinkala naposledy dnes večer. Ráno budu samozřejmě volat doktorce, ale myslíte ze je možné ze je to reakce na očkováni? Teplotu neměla.

teeerez
5. bře 2020

Po rotavirech je to bezny nezadouci ucinek, stejne tak muze byt i po Hexe. Je lepsi ockovat oddelene, kdyz nic jineho tak abys vedela, ktera vakcina pripadne nezadouci ucinek zpusobila, takhle se to urcit neda - opravdu to mohli byt obe. Kazdopade se ale nemusis bat, neni to nic neobvykleho

margriet
5. bře 2020

Zvracení a menší chuť k jídlu je jedna z častých nežádoucích reakcí na očkování proti rotavirům.

jtkoli
6. bře 2020

J8 myslím, že se to děje i při jiných očkováních, že je taková to nevolnost.

diewcatqoo
6. bře 2020

Rotaviry sme nedavali, ale syn zvracal prudom po kazdej davke hexy + mal vysoke teploty

rosiesd
autor
7. bře 2020

Dekuji za rady 🙂 podle lékařky do toho všeho malá chytla nějakou virozu. Dnes už naštěstí pije dávky mléka tak jak byla zvykla dříve a je více usmevava než poslední dva dny tak snad už ji nic netrápí 🙂

Sem začni psát odpověď...

Odešli

Nenašla jsi odpověď na svou otázku?Zeptej se ve fóru