Kojení a kouření: Je možné se znovu rozkojit?
Chápu,že teď nebudu oblíbená, ale... Plně jsem kojila 3 měsíce. Pak jsem týden kouřila. Nedala jsem nějaký věci, co se udály. Je hloupost vyměnit teď láhev s UM a za MM a snažit se znovu rozkojit? Nechci malé ubližovat, kdyby něco přecházelo do mléka. Nikde jsem nenašla žádný článek o tomto tématu. Máte některá zkušennost? Řešila jste některá? Víte o tom něco? Váš názor?
@lidija1234 Ano. Dávala jsem umělé mléko. Svědomí by mi nedovolilo kouřit a kojit zároveň. I teď ho dávám, ale říkám si, že cigaretama samozřejmě nic nevyřeším a kojení je přeci jenom lepší. Všude se píše, že do pěti cigaret denně i při kojení je kojení pořád lepší než UM, tak si říkám, že když nekouřím, jestli bych se mohla opět rozkojit, aniž by to malé ublížilo. Půjdu sice z kůží na trh a zeptám se ve čtvrtek v poradně, ale zajímá mě i názor či zkušennost nebo větší povědomí o tomto i od jiných mamin.
@kpavlince nejsem žádný odborník ale já bych zkusila závit odsávat a uvidíš jestli se rozkojis a pokud ano tak bych zacela zase kojit. Pokud už nekouris tak mléko by mělo být v pořádku. Popřípadě jak jsem říkala to první odsate bych vyhodila.
@barmil Myslím, že nepotřebuji moralizovat či radit ohledně financí. Svědomí mě žere už tak, že jsem to nevydržela a neomlouvá mě ani “životní nálož”, ale vysvětlete to hlavě bývalému kuřákovi... Ráda bych se znovu rozkojila, ale jde mi o to, aby ten týden s cigaretou neublížil malé. Ale i tak díky za reakci.
@kpavlince hele dle mě se rozkojit můžeš, osobně jsem zahodila krabičku s pozit testem. Laktační říkají, že crozkojit se můžeš i po delší době. Za mě pokud nebudeš kouřit tak klidně koj, jinak já kdybych se vrátila k cigaretam, sáhla bych po Um, ale je to jen můj názor. Mnoho zdaru