Opožděný vývoj batolete.

21. kvě 2020

Dobrý den. Občas se tady poradím, co a jak v péči o dítě. Asi tak kolem druhých narozenin dcery už byl rozdíl ve srovnání s vrstevníky tak velký, že jsem požádala dětskou lékařku o zadanky na došetření - psycholig, neurolog. Jde tedy konkrétně o stav, kdy dítě nemluví, jenom zvatla, moc řeči ani nerozumí, nereaguje na pokyny dej, chceš pít? Nedává pá pá. Taky se neumí naučit jíst lžičkou, pít z hrnicku, nebo chodit na nocnik. Specialni pedagog po 3 h s ní řekl autismus, psycholog, že ne, není, a že je tam spíše opožděný vývoj ve všem tak o rok, tedy v 2,5 roku je na 1,5 roku, a řeč tak na osm měsíců. Nemáte prosím zkušenost? Do roku bylo všechno ok, porod normální, jen zloutenka na fototerapii. A děkuji moc za každý příspěvek!

autor
21. kvě 2020

Na ten autismus ukazovala fascinace rotující hračkou, nereagovani na jmeno, nezájem o hru s dětmi. Rituály. Tvrdohlavost.

autor
21. kvě 2020

Omlouvám se, ještě doplním, že primárně to řeším s odborníky, ale na všechno se dlouho čeká.

martt
21. kvě 2020