Piercing do pupíku. Bolí to moc?

nnikola24
13. dub 2021

Ahojte
Rada bych se zeptala jake je to si nechat dat piercing do pupíku?
Bolí to moc ? 😃 je mi jasne že každý ma jiné vnímání bolesti , jiný práh atd 🤷🏻‍♀️ Ale i tak by se to snad dalo trochu popsat ☺️☺️

Mam tetovaní, zvladla jsem porod tak si nemyslim že to bude tak strasne 😂😂😂 ale prece jen mi propíchnou kůži 😂

Mě ten piercing přijde hrozne sexy ,,

Chodim pravidelne na magnetickou rezonanci tak nevim zda bych to zvladla si vyndat 😂

Dekuju za zkusenosti

ivya
13. dub 2021

Nechávala jsem si píchnout u lékaře s umrtvením, podruhé bych to už neudělala. Trvalo to věčnost, ohnutá kanyla... Než se podařilo, umrtvení už dávno vyprchalo, ale ani tak jsem necítila žádnou bolest, nic. Ale to je na citlivosti každého.
K vyndavání – je to stejné jako propíchlé ucho, takže tak.
Sexy mi to nakonec vůbec nepřišlo, spíš jsem si chtěla něco dokázat, takže piercing brzo letěl do šuplíku.

b91
13. dub 2021

Je to spíš nepříjemný tlak. Poprvé jsem si ho nechala píchnout v 18ti. Ve 27 mi během těhu zarostl. Tak jsem ho po ukončení kojení nechala píchnout znovu. Neboj se toho 🙂 já jsem spoko. A to mi táhne na 30, takže 12let s ,,jedním,, šperkem a stále se neokoukal.

handulkak
13. dub 2021

Já jsem si ho píchala (jako sestra) sama. Nebolelo to vůbec. Ale už ho nemam. 😂 taky mi to přišlo sexy a když tam byl, už to sexy nebylo. 😂

cherie24
13. dub 2021

@nnikola24 já jsem si našla chirurga, který i píchá piercingy. Propíchával to s umrtvením a do porodu bych řekla, že to má dost daleko 😄 Nebolelo to skoro vůbec ani ta injekce ani potom. Ale nosila jsem ho asi 3 roky, teď už ho x let nemám. Že začátku jsem musela pupík všude ukazovat a vyžívala jsem se v piercingách s přívěsky, ale teď mi to přijde hezčí bez. Díru tam mám pořád ta nezaroste a štve mě to, že tam je a v těhu mě ta dírka i celkem bolela, jak se to napínalo. Na vyndávání je to úplně na pohodu, ale pozor na to, že se to dlouho hojí.

ema90
13. dub 2021