Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Pokřivená konstrukce kočárku - důsledkem skládání - zkušenost?

jaded
13. pro 2018

Máte prosím zkušenost s reklamací kočárku a sdělením servisu, že je pokřivená konstrukce důsledkem skládání?
Kočárek jsme za celou dobu skládali párkrát (máme velké auto, kam ho nakládáme nesložený).

Děkuji!

janan19
31. led 2019

Ahoj, já mám s reklamací kočárku zkušenost rok zpátky. Reklamovala jsem kočárek přes Mall - asi oni měli nějakého zprostředkovatele. Myslela jsem si, že bude lepší to koupit přes nějaký velký shop než mít problémy - které stejně byly. No po pár dnech prasklo kolečko - takže reklamace. Samozřejmě jsem musela koupit nový kočárek. Pak mi právě ze servisu napsali, že jsem kočárek špatně skládala. Což je blbost, protože jsem ho měla asi 5 dní. Nicméně ho vrátili ale za pár dní se porouchalo kolečko jiné. Opět reklamace a následovala ještě jedna. Při té poslední jsem už teda řekla, že chci zpět peníze, protože 3x stejná vada, takže právo mám. Řekli mi při převzetí, že je to moje vina, že jsem s kočárkem špatně zacházela. No to už mi došla trpělivost. Takže jsem si stěžovala na telefonu i na mailu. No stručně řečeno poslali mě někam. Kamarádka už předtím řešila problémy s pojistkou, takže mi pomohla zadat si případ přes tyhle stránky https://www.vasenaroky.cz/ - zrovna před týdnem jsem dostala peníze zpátky. Opravdu fajn možnost, jestli má někdo podobný problém. Asi to nejdřív zkuste na vlastní pěst a pokud se nezadaří, tady si vzali provizi až z té částky a nic jsem neplatila. Můžu doporučit 🙂

sudylichozrout
31. led 2019

@janan19 @jaded take je mozne se obratit na COI, nechat si udelat znalecky posudek. Resila jsem reklamaci take. Zacala se mi u kocarku zasekavat kolecka, tak jsme je promazali, coz nepomohlo. Reklamovala jsem, vyjadreni bylo, ze jsem spatne kocar osetrila, ze se kola nesmi promazavat. Nicmene v navodu nebylo napsano, ze by se to nesmelo. Bylo tam tisic jinych veci, co se nemaji, ale o tomhle ani tuk. Obratila jsem se tedy telefonicky na COI, udelala nahravku vyjadreni a tu pak pustila majiteli servisu/oficialnimu distributorovi. Vztekal se jak das, ale reklamaci mi uznal a kola vymenil.

janan19
1. únor 2019

@sudylichozrout Příště bych to rozhodně podnikla, ale mezi námi, já už jsem chtěla zpátky spíš ty peníze, protože jsem si stejně musela koupit jiný.. Jsem ráda, že se to takhle povedlo, protože to alespoň pro mě už bylo bez práce.
Ale co mě teda štve je, jak je možné, že já jim tam argumentuju pracky stejnýma věcma a pošlou mě doprčit, ale jakmile je na papíře nějaký paragraf a razítko advokáta, tak je najednou všechno možné? Je tohle v pohodě?

Sem začni psát odpověď...

Odešli