Elastický nebo pevný šátek na nošení miminka?

pajik83
2. led 2012

Ahoj maminky, řeším problém jestli je lepší koupit elastický nebo pevný šátek na nošení miminka. Jsem úplný začátečník a malému je 6 týdnů. Všude čtu, že elastický je lepší na letní měsíce a pro začátečníky. Pevného se trochu bojím, že ho nebudu umět uvázat a že v něm v létě bude malému vedro. Co můžete doporučit vy? Který šátek máte a jak jste s ním spokojené? Předem děkuji za každou odpověď. 😉

rozarka65
2. led 2012

ahojky...na první dítko jsem měla koupený elastický,právě proto,že je vhodný pro začátečníky a lépe se s ním váže...ale koupila jsem ho později,používala je jeden úvaz,myslím kříž s kapsou nebo tak nějak...ale malá už byla docela živá,tak se mi úvaz povoloval...tak jsem ho vyměnila za ergonosítko....Když se narodilo druhé dítko,řešila jsem znovu šátek (půjčila jsem ho a už se mi nevrátil) a kamarádka mi půjčila pevný šátek...bála jsem se toho,ale je to o zvyku a cviku...zvládla jsem uvázat kolíbku i kříž...jsem s ním moc spokojená...🙂 A rada...pokud máš možnost,než koupíš,tak vyzkoušej...já,po svých zkušenostech,bych koupila rovnou pevný...🙂

ada22
3. led 2012

Ahoj já si koupila šátek na bazaru Vatanai koira a jsem spokojená. Je fakt, že jiný jsem nezkoušela 😀. Jestli ti neva bazarový ,tak se říká, že onošené pevné šátky jsou jednodušý na vázání. Já volila i z toho důvodu, že koupíš za poloviční cenu. Už máme manducu. A nebyla jsem si jistá jak moc využiji. (-:. Zatím vede šátek 😉

Jinak vázání jsem se také bála, ale zašmodrchání se dá rychle naučit.

Myslím, že v létě budeš mít Kubíka už do elastiku těžkého.

svoba
25. únor 2012

já budu pořizovat zpočátku elastický (jsou levné), pak pevný a i nosítko. máme psa, budeme hodně nosit při venčení 😉

alushka
25. únor 2012