Elastický nebo pevný šátek na nošení miminka?

NošeníNošení dětíŠátek na nošení dětíElastický šátekÚvazy pevných šátkůPevný šátek
pajik83
2. led 2012

Ahoj maminky, řeším problém jestli je lepší koupit elastický nebo pevný šátek na nošení miminka. Jsem úplný začátečník a malému je 6 týdnů. Všude čtu, že elastický je lepší na letní měsíce a pro začátečníky. Pevného se trochu bojím, že ho nebudu umět uvázat a že v něm v létě bude malému vedro. Co můžete doporučit vy? Který šátek máte a jak jste s ním spokojené? Předem děkuji za každou odpověď. 😉

rozarka65
2. led 2012

ahojky...na první dítko jsem měla koupený elastický,právě proto,že je vhodný pro začátečníky a lépe se s ním váže...ale koupila jsem ho později,používala je jeden úvaz,myslím kříž s kapsou nebo tak nějak...ale malá už byla docela živá,tak se mi úvaz povoloval...tak jsem ho vyměnila za ergonosítko....Když se narodilo druhé dítko,řešila jsem znovu šátek (půjčila jsem ho a už se mi nevrátil) a kamarádka mi půjčila pevný šátek...bála jsem se toho,ale je to o zvyku a cviku...zvládla jsem uvázat kolíbku i kříž...jsem s ním moc spokojená...🙂 A rada...pokud máš možnost,než koupíš,tak vyzkoušej...já,po svých zkušenostech,bych koupila rovnou pevný...🙂

ada22
3. led 2012

Ahoj já si koupila šátek na bazaru Vatanai koira a jsem spokojená. Je fakt, že jiný jsem nezkoušela 😀. Jestli ti neva bazarový ,tak se říká, že onošené pevné šátky jsou jednodušý na vázání. Já volila i z toho důvodu, že koupíš za poloviční cenu. Už máme manducu. A nebyla jsem si jistá jak moc využiji. (-:. Zatím vede šátek 😉

Jinak vázání jsem se také bála, ale zašmodrchání se dá rychle naučit.

Myslím, že v létě budeš mít Kubíka už do elastiku těžkého.

svoba
25. únor 2012

já budu pořizovat zpočátku elastický (jsou levné), pak pevný a i nosítko. máme psa, budeme hodně nosit při venčení 😉

alushka
25. únor 2012