Depresivní manžel
Čau dámy, chci si nějak popsat o tom co mám doma 😀 překvapivě. Mám hodného manžela, o děti se stará, chodí do práce, doma pomáhá v tomhle ohledu to funguje ALE je strašně depresivní. Už když sem ho poznala tak byl takovej malej pesimista. Pořád si na něco stěžuje ☹ že není dost dobrý manžel, a že je na h***o a furt něco. Je pravda, že jemu se občas smůla lepí na paty, ale na h mi teda nepřijde.... Máme ho rádi a jsme s ním rádi a vím, že mu dost pomáhá to že ty dny může trávit s námi, ale máte doma někdo taky takového pesimistu?
Zkus mrknout na dg. Dystymie - lidi moc nevedi, ze to existuje, a jak je to dlouhodobe a relativne mirne, tak je casto ani nenapadne, ze to lze zlepsit.
Manžel byl podobného ražení, všechno viděl černé, podepsala se hodně na něm výchova jeho rodičů.
Když letos došlo k hodně špatné události, dokopala jsem ho k lékaři, dostal AD a je to výrazně lepší.
Tím netvrdím, že by to měl být případ tvého manžela, jen dávám jako možnost...
Podržet partnera v krizi je ok a i žádoucí, protože si přece pomáháme, jsme si oporou, ale tohle je dlouhodobé a není to k žití. Je to vyčerpávající žít vedle takového člověka se nedá žít.
Mohla by mu pomoct terapie, zpracovat si některé věci. Může mít v sobě vzorec, že není hoden lásky, štěstí a že je k ničemu. Něco z dětství.
Mám to doma... Tři týdny v měsíci to úspěšně ignorují, ale během PMS se obvykle zhadame protože to mám co dělat sama se sebou a to jeho věčný "všechno je na nic" nedávám... No a hádej kdo je vždycky viník té hádky? Moje PMS...
Nemam to doma, ale v praci a je to hrozny. Nikdy bych s takovou osobou zit nemohla.
Mám to doma... Tři týdny v měsíci to úspěšně ignorují, ale během PMS se obvykle zhadame protože to mám co dělat sama se sebou a to jeho věčný "všechno je na nic" nedávám... No a hádej kdo je vždycky viník té hádky? Moje PMS...
@martinka_33 aha tak to u nás takto nefunguje 😅 je fakt jen o těch slovech no z jeho strany, jinak se kvůli tomu nehadame.