Jak zvládáte nepřetržitý provoz v zaměstnání a dítě?

cookies
26. kvě 2015

ahoj, holky...
potřebuji poradit, jak zvládáte nepřetržitý provoz ve zdravotnictví nebo i jinde v kombinaci s péčí o děti...přijde mi to nezkombinovatelné 🙂 budu ráda za vaše zkušenosti

alboo
26. kvě 2015

nevím, co máš konktrétně na mysli? 🙂 já chodím do práce od 5.měsíce dcery, pracuji jako sestra, chodím teda zatím na částečný úvazek, na 0,5 a jde to 🙂 chodím na noční, po noční holt nespím, nebo s ní maximálně 1-2 hod kolem oběda, jdu pak spát normálně až večer, před noční si s ní chodím lehnout taky, někdy s ní chodím spát ani nemusím mít noční 🙂 jinak pak chodím víkedny, hlídání moc nemáme, třídáme se s manžel, ted mám v plánu po prázdninách zatít chodit i 1-2 dny na v týdnu přes den, budeme muset dát babičkám nůž na krk a nebo někoho sehnat. Až bude větší, tak školka, ale to budu chodit asi už na větší úvazek a bude odvozy do školky a zpět, když budu v práci zajištovat manžel (s mojí pracovní dobou se to fakt nedá). co ti nejde zkombinovat? 😉

cookies
autor
26. kvě 2015

díky za příspěvek, je jasný, že vždycky to nějak jde ...jen mě zajímá jak to funguje jinde...mám 2 děti 3 a 6 let , manžel občas odjíždí na služebky třeba i na týden,babičky máme daleko ,takže tam to na pomoc moc nevypadá a nastoupit na celý úvazek na dvanáctky ...-určitě to jde, jen chci vědět jak to jinde funguje 🙂

konidana
26. kvě 2015

@cookies bez pomoci manžela, bez babiček a ani bez hlídání to fakt nejde 😉 leda tak půl úvazku na 6h.

lu777
26. kvě 2015

@cookies no upřímně jestli to jde tak bych ráda věděla jak...
já dělám 6 h a mám co dělat to stíhat - bez babiček a s dojížděním do školy i školky... a to jsou děti 5 a 7 let, až poslední rok zimu nepromarodí, takže aspoň v tom zlepšení.. a staršího můžu nechat třeba hodinu doma samotného, takže když je marod, tak sběhnu aspoň do té školky...
ale jinak dokud nebudou samy děti chodit do školy a ze školy (což u nás jen tak hned nebude), tak je to dost omezení