Má tu někdo manžela účetního

lobella
28. bře 2019

Ahoj vsem, je tu nekdo, jehoz manzel/manzelka pracuje jako ucetni v soukrome firme? Manzel pracuje v male firme jako ucetni, ale ma na starost i personalistiku zamestancu svych klientu, danove poradenstvi. Zajimalo by me, kolik casu vasi partneri travi v praci. Manzel pracuje od 8 rano do 5 vecer, ale kdyz je lepsi obdobi (letni prazdniny) chodi domu na 6-7vecer,kdyz je blbe obdobi (zbytek roku) chodi domu po 8 vecer. Mne to vytaci, prescasy se neplati, takze si ani neprilepsime. Rika, ze je to normalni v tomto zamereni, ze je obdobi dani. To je ale snad ceky rok, porad neco. Mame doma male mrne a jsem tu sama na vsechno, nejvic me stve, ze nema na malou skoro cas. O vikendech pracuje take, takze naplanovat vylet nehrozi. Takze mam malou i pres vikend. Jak moc je toto zamestnani casove narocne? Manzel je chronicky odkladac veci na co nejzazsi termincoz tomu celemu pritezuje. Dekuji za vsechny nazory a zkusenosti.

sus3nka
29. bře 2019

Dělám v malé účetní firmě, teda teď jsem doma na rodičovské. Ale jinak u nás v práci bych mohla i spát, protože práce je pořád hodně. Mohla bych tam sedět od rána do noci. Jde o to, že bych tam nikdy neseděla zadarmo přesčas. První čtvrletí je nejhorší, pak odklady do června. Nejlepší měsíc je srpen a září. Ze začátku jsem si nemohla zvyknout, že musím odejít od rozdělané práce. O víkendu jsem odmítla dělat. Jedině když se nám to hodilo finančně, třeba vyšší výdaj za dovolenou, ale to jsme byli ještě bez dětí, teď už bych víkendy nedělala.

lenoulinkaa
29. bře 2019

@lobella řekla bych, že hodně záleží na tom, jak má svojí práci zorganizovanou a jak moc se s některými věcmi zabývá. Pak se věci dají stíhat v běžné pracovní době plus pár hodin prescasu, které nemusí být nijak závratné. Hlavně teď v období daní. A ono je přesčas a přesčas. Jestli tu práci navíc opravdu má a musi delat nebo v tý práci sedí, protoze nechce být doma s rodinou...

bervidova
29. bře 2019