OČR při rotaci chůva v dětské skupině. Budu mít nárok?

kocvarovas
3. kvě 2021

Ahoj holky, chtěla bych se zeptat, zda jste na tom některá jako já, nebo kde se dá zjistit.. Příští týden se zřejmě otevřou už pro všechny děti MŠ a dětské skupiny. V jedné z nich pracuji jako chůva.. Mám doma dceru, která chodí do 2 třídy. Navíte zda mám nárok na OČR, při rotační výuce na ten týden kdy bude doma? Všude čtu, že nárok nemají pedagogičtí pracovníci na ZŠ, v MŠ, speciálních školách, družinách, klubech. Ale o dětských skupinách ani ň.. O samotné OČR mi nejde, klidně pošlu dceru do školy i během distanční výuky, vím, že u nás to funguje dobře, jen nevím, jak se tedy mám zařídit.. Za reakce předem děkuju.

cikitkapb
3. kvě 2021

Když ti tedy nejde o OČR, tak o co?

kocvarovas
autor
3. kvě 2021

@cikitkapb chtěla jsem tím říct, že klidně půjdu do práce, že nejsem proti tomu, aby šla dcera do družiny v době distanční výuky, vím že některým rodičům to vadí. Jen nevím, jestli mám tu možnost.. Nebo jestli budu mít nárok já nebo můj muž na OČR. V 8 letech doma zůstat sama nemůže...

zuzkasim
3. kvě 2021

No, ono tak nějak při plánování vždycky na někoho zapomenou... ale není dětská skupina něco jako klub? Vystavil by ti tvůj zaměstnavatel potvrzení o tom, že prostě pracuješ s dětmi a tudíž budeš požadovat v době distanční výuky hlídání v družině? Ach jo, kdyby tak první stupeň mohl chodit do školy pořád, těm děckám to nedělá vůbec dobře☹

j.a.n.i
3. kvě 2021

@kocvarovas Nevim to 100% ale pokud ti dceru vezmou v distancnich tydnech, tak narok nemas. Pokud te poslou do haje, ze na druzinu nemas narok, tak OCR mit muzes.

kocvarovas
autor
3. kvě 2021

@j.a.n.i takže myslíš, že mám kontaktovat školu?

kocvarovas
autor
3. kvě 2021

@zuzkasim naše ředitelka právě taky neví a čeká, až co rozhodne ve čtvrtek vláda, jestli fakt od pondělí všechno otevře.. Jenže já bych chtěla vědět už teď na čem jsem.. Zjišťovat to pak všechno v pátek a na poslední chvíli zařizovat bude maso..

majili