Ošetřovné a otevření školky od 12.4. Nárok zaniká, když spadám do vybraných profesí?

martisek11
10. dub 2021

zdravím, mám dotaz pracuji jako soc. pracovnice v soc. službách, spadám tedy do výjimky kdy od 12.4. mi dítě může nastoupit 4leté (ne předškolák) do školky, ptám se ale zda li je to nařízení tedy povinnost dát 4 leté do školky a končí tak ošetřovné, či jen možnost volby - pokud bych nedala nyní pokračuje nadále ošetřovné či ne? zda tento nárok zaniká tím, že jsem jednou z vybraných profesí.díky za odpovědi

jitka_cv
10. dub 2021

@martisek11 nárok na očr zaniká protože tvé dítě může chodit do své školky.

bara88
10. dub 2021

Není to rozhodně nařízení ale ošetřované pro tebe zaniká, tvé dítě může normálně do školky a ty do práce

hezz17
10. dub 2021

Bud rada, ze muze dite do skolky. Nase chce a nemůže, ma smůlu, ze ja, zdravotnik, jsem na rodicaku 🤷🏻‍♀️

heliante
10. dub 2021

@jitka_cv, @bara88 A je to prosím někde uvedené nebo si to jen myslíte? Díky.

pexi
10. dub 2021

A nevíte někdo, zda opravdu berou děti takto všechny školky povinně? Naše má vypsáno, že od pondělí berou jen předškoláky. Budu tam ještě v pondělí ráno volat, ale celkem mě to překvapilo...

mimi1004
10. dub 2021

@heliante viz jolysek bod 8

martisek11
autor
13. dub 2021

holky a platí to stejné i u 1. stupně ZŠ? u distančí výuky tato vybraná povolání, nebo jen u IZS? ví to někde nebo máte to věřeno? zaměstnavatel u mě nevěděl, u školky je to psané jasně, ale u toho 1. stupně ? tam se píše v bodě 7 pouze u kritické infrastruktury - kde např. soc. pracovník nespadá.... https://www.mpsv.cz/osetrovne?fbclid=IwAR1ykxnn...

jolysek
13. dub 2021

@martisek11 pracovník v soc. službách tam spadá taky

arzakon
13. dub 2021