icon

Předžalobní výstraha kvůli nezaplacenému zboží

avatar
gabriella85871316
27. pro 2017

Na internetu jsem zakoupila zboží, které jsem nepřevzala a zboží se vrátilo do obchodu. Obchod mě kontaktoval jestli má zboží zaslat znovu nebo jestli zaplatím polovinu a já ať pošlou znovu. Obchod zboží zaslal znovu a posledni den převzetí tj 23.12.17 jsem zbozi zaplatila a prevzala. Dnes jsem mela od obchodu email s predzalobni vystrahou ze neraguji a zbozi neni zaplacené. V sobotu jsem to zaplatila a prevzala to same jsem odpověděla do emaiku. Zitra chci do obchodu volat, můžete mi rict jestli pujdu ci ne k soudu?

avatar
vladanamatous
27. pro 2017

žádný obchod ti nemůže napsat, že máš zaplatit polovinu za něco, co sis nevyzvedla....

avatar
gabriella85871316
autor
27. pro 2017

@vladanamatous už to mam doma tak nevim zda je to vyresene ci ne

avatar
vladanamatous
27. pro 2017

@gabriella85871316 myslela jsem to tak, že eshop po tobě nemůže chtít uhradit už předtím polovinu ceny, když si nevyzvedneš zboží - pokud se nejednalo o něco, co se kazí apod. Prostudovala bych si všeobecné obchodní podmínky a samozřejmě je kontaktovala, že je vše uhrazené. Pokud máš uhrazeno, právo je samozřejmě na 100% na tvé straně a rozhodně nemůžeš jít k soudu ... spíš kdo ví, co to je za prodejce...

avatar
popelka1984
27. pro 2017

Co přesně po tobě chtějí? Předpokládám že zboží ti teda přišlo nějakou přepravní službou a na dobírku. Já tady nic k řešení ani k soudu nevidím. Zboží ti znovu dorazilo, zaplatila jsi ho a převzala a tím by to mělo skončit.

avatar
popelka1984
27. pro 2017

Ještě jak říká @vladanamatous prostuduj si obchodní podmínky, může tam být nějaký háček, spousta z nás to nepročítá a pak se můžem divit. Co to vlastně je za firmu?

avatar
petka345
27. pro 2017

Přesně nemůžou po tobě chtít polovinu to mi přijde jako hloupost. Kontaktovala bych nejlépe písemně třeba e-shop aby si při nejhorší měla i nějaký hmatatelný důkaz a snažila se to nějak vyřešit...

avatar
kafr
27. pro 2017

Rekla bych, ze jde o nedorozumeni, ze tam maji proste predvanocni bordel a nesparovala se jim ta platba. Zavolej tam a vyres to osobne.
Nam se jeste osvedcilo, kdyz nekdo chtel delat naschvaly, rict (napsat), "ze se mi tento zpusob komunukace nelibi a zvazujeme pozadat o presetreni Ceskou obchodni inspekci". To obvykle zacnou jednat jinak. (Jednou jsme to tedy museli dotahnou do konce a opravdu to na ČOI slo, a nakonec bylo vse ok)

avatar
stastnablcha
28. pro 2017

ved mas nejaky doklad o zaplateni, ci? tym je to vyriesene