Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Reklamace bot z e-shopu, jaké jsou mé možnosti?

skritkova
17. dub 2016

Ahoj, chci se zeptat - přes internet jsem si koupila boty. Byly docela drahé ☹ Měla jsem je doma asi 3 týdny, než jsem je začala nosit. Když jsem je měla podruhé na sobě, vytrhnul se mi pásek, který drží kovovou přezku, v níž je provlíknutý jiný pásek, kterým se zapíná bota (viz. foto) Psala jsem do e-shopu, kde jsem boty koupila, jakým způsobem lze uplatnit reklamaci. Tam mi navrhli, abych si boty nechala na své náklady opravit a oni mi pošlou 500 Kč. Jenže mně se moc nelíbí způsob, jakým je tam ta páska upevněná a myslím si, že i když si to nechám opravit, tak se mi to může kdykoli vytrhnout znovu, což mi potvrdil i opravář obuvi. Nejradši bych byla, kdyby mi vrátili peníze zpět, ale nejsem si jistá, zda toto můžu po prodejci požadovat. Může mi prosím někdo poradit, jaké jsou moje další možnosti? Lze boty vrátit a požadovat peníze zpět? Děkuji 🙂

madulinka
17. dub 2016

Nejsem si úplně jistá, ale mám za to, že prodejce je po zaslání zpět musí 1. na jeho náklady opravit, pokud nejdou opravit, 2. nabídnout stejné - nepoškozený nový pár těchto bot), nebo 3. jiné boty ve stejné ceně (ty ale nemusíš přijmout a necháš si vrátit peníze). Když ty boty nejsou opravitelné nebo stejné boty nemůže dodat, 4. vrací peníze.. Ale to nemám nijak podložené, jen si myslím, že to tak chodí..

dana3262
17. dub 2016

@skritkova určitě si je nenechavej opravit. Jakmile do nich někdo zasáhne už ti je nevyreklamuji vůbec. Prostě je vrat..oni na to mají pak sice měsíc, ale můžeš je pak popř.reklamovat znovu :(

skritkova
autor
17. dub 2016

@madulinka
@dana3262 Holky, díky... Taky se mi nelíbí, abych si to nechala opravovat. Navíc boty za téměř 2000 a nepřežijí druhé nošení???

lenbenn
17. dub 2016

Pokud Vam reklamaci uznaji, mate narok na odstoupeni od smlouvy do pul roka od koupi. Takze pokud chcete zpet penize, mate na ne narok.

skritkova
autor
17. dub 2016

@lenbenn Super, díky, to je pro mě příznivá zpráva 🙂 Snad nebudou dělat problémy...

dana3262
17. dub 2016

@lenbenn no ale musejí tu reklamaci uznat, ne?

dana3262
17. dub 2016

@lenbenn jako myslím nejprve uznat reklamaci a až pak může zákazník chtít odstoupit od smlouvy.

lenbenn
17. dub 2016

@skritkova nesmíte se nechat odbyt a dat na sobe znát, že tomu nerozumíte. ...neradi vracejí peníze. ...klidne budte suvereni. ...😉

skritkova
autor
17. dub 2016

@lenbenn 😀 To je právě důvod, proč se ptám dopředu, abych pak nebyla zaskočená 🙂

skritkova
autor
17. dub 2016

@dana3262 Ale reklamaci by mohli uznat, ne?

dana3262
17. dub 2016

@skritkova no to bych jim radila. Jinak reklamovat znovu a znovu. 😠

lenbenn
17. dub 2016

Ano. Musí reklamaci nejprve uznat, ale jelikoz je ta závada tak v brzke době, většinou je to výrobcem a reklamace se uzná....

skritkova
autor
17. dub 2016

Snad to bude v pohodě 🙂

lenbenn
17. dub 2016

@skritkova No melo by byt 🙂 tak pak dejte vedet 😉

skritkova
autor
17. dub 2016

Ok, určo se ozvu 😉

Sem začni psát odpověď...

Odešli