Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Reklamace poškozené kabelky. Můžu žádat peníze zpět?

petranaty
2. led 2020

Ahojky ,chtěla bych se zeptat jak na reklamaci poškozené kabelky . Dnes jsem si v kamenném obchodě koupila kabelku a doma když jsem vytahovala ty papíry z kabelky ,vylezlo na mě utržené poutko ( bylo to zamaskované) . Můžu zadat peníze zpět ?

novamamina
2. led 2020

@petranaty můžeš, je na obchodníkovi jestli ti je vrátí. Ale tipuji že spíš výměni za jinou

jjasmina
2. led 2020

@petranaty Určitě bych tam nešla s tím, že jdete reklamovat. Ale s tím, že ste si už poškozenou tašku takto zakoupila, nejlip když to tam donesete i s tema papírama a visačkou, aby prostě viděly , že ste si ji poškozenou už zakoupila. Kde ste kupovala?

petranaty
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
petranaty
autor
2. led 2020

@jjasmina no jasně ale to je přeci taky reklamace ne ? Když koupím poškozené zboží

petranaty
autor
2. led 2020

@novamamina i když je kabelka poškozená ?

jjasmina
2. led 2020

@petranaty No spíš bych tam přišla , že ste si zakoupila již poškozenou kabelku a že chcete vrátit peníze. Jako hodně záleží na prodejci, ale pokud bude fer vrátí peníze nebo vám nabídne alespon vyměnu. Ale taky se muže stát , že s vami sepíše reklamaci, těžko říct... Firmu neznám, tak s ní nemám ani zkušenost , jak moc vycházejí vstříc zákaznikovi. V dnešní době bych se ani moc nedivila, kdyby to sepsaly a řekly vám, že mají 30 dní na vyřízení... Mě to tak jedna firma udělala u kožené peněženky

petranaty
autor
2. led 2020

@jjasmina ale tak jako tak bych mohla při nejhorším kabelku aspoň vyměnit ne ?

jjasmina
2. led 2020

@petranaty Hold záleží na vstřícnosti prodejce kolikrát..

novamamina
2. led 2020

@petranaty bude záležet na prodejci. Buď ti vrátí peníze, nebo vymění nebo dá k reklamaci

berenika39
Moderátor
2. led 2020

Reklamace - vezmou si ji od tebe a do třiceti dnů vrátí v pořádku. To je podle zákona. Pokud bude prodejce vstřícný, dá ti novou - nepoškozenou. případně poukázku na nákup jiného zboží, případně peníze zpět. Ale to je jen na něm, nemusí.

sobist
2. led 2020

Chtít můžeš co chceš, záleží na tom, jak to má nastavené firma - a občas trochu i na tom, kdo je zrovna na prodejně. Nedej se, stůj si za svým, ale slušně. 🙂
V nejhorším tě čeká reklamace a tam pak zase záleží jak to má firma nastavené - někdy to řeší třeba vedoucí obchodu, někdy cizí lidi úplně mimo obchod.

jelenice_zavodnice
2. led 2020

@petranaty Vy jste tu kabelku nekontrolovala v obchode? Resp. nedivala jste se na nejaky konkretni kus a pak Vam zabalili jiny? Neni Vasi povinnosti kontrolovat zbozi, kdyby se nahodou na to odvolavali Jinak okamzite reklamovat. Solidni prodejci Vam mohou nabidnout vymenu, opravu nebo vraceni penez. Ale reklamaci prijmout musi. Take je moznost odstoupit od smlouvy z dovodu nesplneni jakosti pri prevzeti pokud bude vec neopravitelna nebo Vam nebudou moct nabidnout vymenu. A to pak musi vratit penize.

petranaty
autor
2. led 2020

@jelenice_zavodnice ano kabelku jsem si prohlédla , otevřela ,zkusila zip ... Ale jedna část ucha byla šikovně zastrčená jakoby uvnitř pod kůží a bylo to utržené . takže než jsem kabelku doma vyvalila od těch papíru uvnitř a tak ,nebylo nic vidět

berenika39
Moderátor
2. led 2020

@petranaty klasika reklamace. 30 dní na vyřízení, nic mezi tím není, pokud by prodejce nebyl sám vstřícný....

petranaty
autor
3. led 2020

Děkuji všem za rady .... Dnes už mám peníze zpátky ,ale musela jsem být fakt přísná :D

jjasmina
3. led 2020

@petranaty cukaly se? 😀

novamamina
3. led 2020

@petranaty tak super. Ale docela koukám teda. Řekneš v jakém obchodě to bylo?

petranaty
autor
3. led 2020

@jjasmina paní vedoucí to vzala , přeci jen kabelka stala 1500 a byla poškozená ...o poškození prodavačka věděla ale neinformovala mě a ani to nikde nebylo napsané .

jjasmina
3. led 2020

@petranaty super tak aspon že tak 🙂

Sem začni psát odpověď...

Odešli