Vycházky při těhotenské nemocenské. Jak to je?

stef9328
16. kvě 2022

Ahoj holky, jak je to prosim s vychazkama pri tehotenske nemocenske?
Dekuji

lenickakl
16. kvě 2022

Jako u kterykoliv jiny nemocensky.

palja
16. kvě 2022

@stef9328 no podle toho, jak napíše dr. Já jsem v prvním těhotenství neměla žádné vycházky, měla jsem rizikové, stavy na omdleni a kolapsy, problémy s krevním tlakem. Takže jsem jen ležela doma, ven jsem chodila jen k lékaři.
Ve druhém už jsem vycházky měla, ale taky jen omezeně pro rizikové, hrozící potrat.

drep
16. kvě 2022

@stef9328 jako každá jiná PN - dle rozhodnutí lékaře a max. 6 hodin denně, lze rozdělit

ivetkafek18
16. kvě 2022

Ja sem mela 2h rano a 2h odpolko 🙂

nijij
16. kvě 2022

6hodin denně , záleží na tobě jak si to rozvrhneš. Navíc i na těhotné chodí kontroly

eleanor151515
16. kvě 2022

Zalezi, aku neschopnost mas - ak si na vaznej rizikovej neschopnosti (viz popis priznakov ako @palja), doktor zhodnoti moznosti vychadzok..
Ak si na PN a nic ti nie je - mas narok na vychadzky max na 6hod. Casovy rozpis zapise Dr do neschopenky pre OSSZ V pripade kontroly. Ako si 6hod rozdelis, je na tebe (napr. 3 hod doobeda, 3 poobede alebo 6hod v kuse poobede)..
Pred 10rokmi bola tehotenska PN casovo neobmedzena 🤷

adel_si
16. kvě 2022

@eleanor151515 jestliže ji nic není, tak nemá být na PN 🤷‍♀️

eleanor151515
16. kvě 2022

@adel_si to suhlasim, len ma napadlo, ze moze byt na PN skrz pracu. Kamaratka robi sestru na infekcnom oddeleniu (covid) - gynekolog ju okamzite vypisal. Dalsie kamaratky potratili - gynekolog ich tentokrat okamzite vypisal..
Tak som myslela pojem "nic nie je"..

adel_si
16. kvě 2022

@eleanor151515 PN na práci taky není.. jestliže pracuje někde,kde to není vyhovující pro těhotné, tak má zaměstnavatel povinnost přeřadit ji na jinou práci 🤷‍♀️ tohle je prostě všechno špatně...

jako_mala_holka
16. kvě 2022