Do školky ve 2,5 letech

lili_lily
31. led 2019

Zdravím, z vícero důvodů uvažuji o školce od září, dcera je v dubnu narozená, čili by jí byly dva roky a čtyři měsíce. Uvažuji o třech dnech 6.30 - 14.30. Nevím, jestli to ale není opravdu moc brzy. Je dost samostatná, sama se nají atd. V mateřském nebo hracím centru si mě nijak zvlášť nehlídá, půl hodiny v pohodě v jiné místnosti, ale školka je samozřejmě něco jiného. Kdyby se měla trápit, radši bych byla ještě doma. Jaký je Váš názor nebo zkušenost? Díky.

klara2606
31. led 2019

@lili_lily mame to stejne. Syn chodi od noveho roku a je nadseny. Chodi kazdy den a kvuli dojizdeni tam po obede i spi. Kdyz pro nej prijedu ani nechce domu. Az me to trochu mrzi a pripadam si hloupe pred ucitelkami.

lili_lily
autor
31. led 2019

@klara2606 díky 🙂 kolik mu je?

maryonu
31. led 2019

@lili_lily pracuji jako učitelka v ms a podle mého nazoru takto male deti do skolky nepatri. Ne z duvodu nasi pohodlnosti ale z duvodu takoveho ze vetsina deti proste potrebuje maminku.

weri1
31. led 2019

@maryonu souhlasím, taky pracuji ve školce a když to vidím, tak je mi těch dětí líto. Tak malé dítě má být u maminky

maryonu
31. led 2019

@weri1 presne tak 😉

sudylichozrout
31. led 2019

@lili_lily chtela js dcerku taky dat ted od ledna ve 2,5 letech. Konzultovala jsem to s reditelkou a ta mi to nedoporucila. Pry na skolku nebude jeste zrala. Pry ten pulrok dela hodne. Argumentovala rozumne, takze pockam do zari.

kristynkal
Autor odpověď smazal
Zobraz
jajulin
31. led 2019