icon

Jak na adaptaci dítěte ve školce?

6. črc 2025

Ahoj, čeká nás v září školka, která je moc fajn a nechává prakticky na nás, jakou zvolíme adaptaci dítěte. Chodí tam spíš už ale starší děti (4+), které často už nějakou zkušenost s dětskou skupinou měly,takže u nich to nebývá takový problém.
Budu samozřejmě ještě mluvit s učitelkami a reagovat na aktuální situaci,ale ráda bych znala vaše zkusenosti,co se vám třeba osvědčilo a podobně. Dcera je velká zavislacka a v podstatě má téměř nulové zkušenosti s nějakou institucí.
Jeli jste nějaké postupné zvykani, nebo třeba hned na dopoledne, raději tam vůbec nezustavat? Pomohlo,když vodili tatínci?
Budu ráda hlavně za tipy od těch,kdo měli citlivé a závislejsi děti.
Moc díky!

lis6
6. črc 2025

My měli možnost celý týden chodit do školky na celý den s dítětem. A bylo to skvělé, nejen v tom, že syn poznal prostředí za mé přítomnosti, ale navíc,a to si myslím je velmi důležité, jsem já lépe poznala učitelky a měla k nim větší důvěru (ne že bych jim apriori nedůvěřovala, ale spíš takový ten pocit svěřit dítě úplně cizímu člověku). Postupně jsem třeba na hoďku odešla. Pokud máš tu možnost a ve školce umožňuji, tak vřele doporučuju.

veroniqess
6. črc 2025

Podobně jako u prvního, ten chodil měsíc jen do svačinky v 9:30. Prvni dny tam budu i já. No a zbytek podle situace

eliss232
7. črc 2025
@veroniqess

Podobně jako u prvního, ten chodil měsíc jen do svačinky v 9:30. Prvni dny tam budu i já. No a zbytek podle situace

@veroniqess Takže tam chodil jenom na hodinu-dvě?

andelka
7. črc 2025