Kolik Vám dává partner na domácnost?

duetka01
12. bře 2018

Zdravím holky, tak abych popsala svou situaci. Pracuji jako OSVČ žiji s partnerem a naším synem 5 let v jeho baráčku. Partner mi dává měsíčně 5000 kč (vydělá si něco málo přes 20 000,-) jeho životní úroven je vyšší než ta moje.. s toho zaplatím inkaso, potřeby na malého a jídlo (nevychází mi to každý máme svoje peníze z důvodu, abychom se nehádali, když si někdo něco dopřeje a koupí, abychom to druhému nevyčetli, navíc partner mi nevěří a myslí si, že bych si z jeho peněz ulívala :///..když jsem mu říkala, že se mi to zdá málo, kolik mi dává, tak se cítil hrozně uražený, protože vím, že někdo dává na domácnost ženě i 10 000,- tak mi řekl, že mě nebude živit, že si mám najít další práci pokud nejsem spokojená a nebo mám jít bydlet do podnájmu, tím mě úplně vytočil..on je s tím co mi dává 3 roky spokojen, ale já ne! Nebude prý doplácet na někoho, když celý život šetřil...vůbec se s ním nedá domluvit, je v tomhle tvrdohlavý, myslí si bůh ví kolik mi nedává, jo a prý mám nakupovat v akcích..jak to máte holky vy? Cítím zlost :/ špatně jsme si to nastavili a ted se těžko domlouvá na nových pravidlech, nevidí, neslyší...dokonce mi řekl, že si to můžeme klidně vyměnit, já mu dám pět tisíc a on s toho bude vycházet..tímto stylem mu pomáhám splácet jeho hypotéku na jeho barák :/ když navíc on udělá nějaký nákup, tak mu ty peníze zpátky vracím..(jídlo synovi platí ve školce on) tvrdí mi, že víc jak 1000 kč mě malý měs. nestojí a že zpátky ty hadry můžu prodat (to ano, ale neprodávám každý měsíc a navíc určitě co nekoupím neprodám za původní cenu)

zuzineckah
19. bře 2018

@marcinek já reagovala na ten tvůj předešlý výčet toho, jak se chlapovi nic nezmění po narození dítěte, jak je všechno na ženský atd - k tomu patřilo mé "jaké si to uděláš, takové to máš", i ten dovětek, že u nás je to úplně o něčem jiném. Ne k tomu jak to máte vy 😉