Těhotná a nerozhodná - peníze

karol4
30. kvě 2016

Už jsem psala v jedné diskuzi o tom co těď prožívám, ve stručnosti jsem v 7-8týdnu a je mi 21, s přítelem bydlíme v malém bytě, nemám dodělanou školu, studuji dálkově na VŠ, psala jsem, že vše prožívám a nevím si rady, ať už si miminko nechat nebo ne. Mám strach také co se týče peněz, u zaměstnavatele jsem teď 3 měsíce, kvůli zdvojené děloze, mi p.doktorka, že by mě viděla na rizikovým těhotenství, nevím vůbec jak by na to zareagoval můj zaměstnavatel a hlavně nemám nic odpracováno, takže bojím se o další budoucnost mě i miminka co se týče financí, ikdyž přítel vydělává dobré peníze.

Má někdo podobné zkušenosti, nebo alespoň názor,

Děkuji předem 🙂

blahova_andrea
30. kvě 2016

@karol4 a o co tedy přesně máš obavy? že nebudeš mít mateřskou? tu nemá spousta žen. píšeš, že přítel má plat slušný, tak ono záleží jak to počítáte, jak jste nároční, kolik ta suma teda je, kolik z toho dáváte za bydlení a jaké máte další výdaje. jak dlouho jste spolu, umíte hospodařit, máte našetřeno...? já bych tolik neřešila peníze jako to, jestli teda to miminko chci, jestli se na něj cítím, co můj zdravotní stav...nevím, co vše obnáší zdvojená děloha, jak těžké je otěhotnět a pak miminko donosit, jaká je prognoza při zvyšování věku a pozdější pokusy o miminko...zvážila bych tohle všechno 😉

karol4
autor
30. kvě 2016

mám obavy zda potom co odejdu na rizikové těhotenství na mě zaměstnavatel počká, popravdě jsem nic o tom nečetla, jako pravomoce on má a nemá. Dále zda bych i přes to, že nemám odpracováno, zda se pobírá nějaké minimum. Nechci aby mě jen živil přítel...To víš, že je důležitější zda to miminko chci nebo ne, ale peníze jsou takdy dost důležité, žijeme v málem bytě, výdaje jsou někdy větší, ale já jsem šetřivá, pravda je, že přítel splácí auto.

Díky za odpověď
@blahova_andrea

blahova_andrea
30. kvě 2016