icon

Svěření dítěte otci: Mohu žádat o nové soudní jednání?

kristinestefan
26. dub 2023

Před půl rokem jsem tu psala příspěvek "Jak lze při rozvodu přijít o dítě". Díky lžím a intrikám mého pořád ještě manžela a jeho matky, jsem byla vzata do VV Ruzyně, kde jsem čekala na soud, kde se prokázalo, že protistranna si ten příběh vymyslela a já byla propuštěna. 14dni po mém vzetí na vazbu však proběhl soud o svěření dítěte. Čekala jsem, ze pro mě přijede eskorta, nebo alespoň videohovor. A nic. A protože matka byla na vazbě, tak syn skončil v péči otce a já se k němu nemohu dostat. Mohu žádat zpětně o nové soudní jednání, když jsem se prvniho neúčastnila? Při tom jsem právníka prosila, ať soud odloží. Ztrácim syna pred očima a nejhorší je ta bezmoc....

kryany
26. dub 2023

@kristinestefan podala bych trestni oznameni na krive vypovedi otce.Dale bych to resila pres OSPOD a dalebych podala navrh k soudu o svereni do pece z duvodu cileneho necestmeho jednani otce ditete a tim padem poskozeni prav ditete byt se svou matkou atd.

lencaa11
27. dub 2023

@kristinestefan asi bych i změnila právníka ten se měl odvolat atd...podala bych stížnost na soud a řešila to přes nějakou třeba organizaci je toho hodně

michaela666
27. dub 2023

Až mě mrazí, co všechno je otec schopný udělat. Určitě bych našla jiného právníka a pokud se to nepohne kupředu i když máš důkaz, že manžel si to celé vymyslel, tak bych uvažovala, že celý případ medializuju.

lucynka721
27. dub 2023

@michaela666 no čeho se otcové schopni mi přijde dneska, jako běžná věc, jen aby dosáhli svého, zničí děti.
Mohu se jen zeptat, jak takový případ medializovat?

kryany
27. dub 2023

@michaela666 neposkodi tim ale vlastni dite?

tereza0111
27. dub 2023

Asi bys mela hlavne vymenit pravnika

michaela666
27. dub 2023