• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Cvičební program 30 Day Shred. Pište zkušenosti

16. května 2016 
@fassy já teda jím menší porce 5x denně a piju 2l denně. :pensive: Sladký vynechávám, jenom občas si taky něco dám a jít do 19 hodiny. Ale teda mám pořád hlad :confused: :sweat_smile: :sweat_smile: Hlavně v noci vstávám tak 7x k malýmu, tak se ani nevyspím a asi potřebuju energii. :confused:
8. srp 2012 v 09:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ty jo, tak dneska první den L2 a je to mazec :grinning: . Nevěděla jsem, jestli se vůbec dožiju konce :grinning: . To jsem na sebe zvědavá zítra, no a o L3 ani nemluvím :confounded:
8. srp 2012 ve 14:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice - L3 není tak těžký, je fakt , že je to docela záhul na ruce a břicho, ale L2 byla nejtěžší. Když přežiješ L2 tak už vše :grinning:
8. srp 2012 ve 22:38  •  2 děti - čeká miminko, termín má v květnu 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
8. srp 2012 ve 22:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mám dotaz. Když jsem jeden den prostě nezvládla cvičit "zachráním" to tím, když jeden den budu cvičit 2x.? :confused: :sweat_smile:
11. srp 2012 ve 12:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@majka12 Není potřeba výpadek nahrazovat povinnou dvojitou dávkou cvičení..pokud teda nejsi takový cvičící maniak a ta 20ti minutovka ti je málo. Když jsem vynechala,tak jsem pak navázala ,kde jsem skončila. Těch 30 dnů je taková obrazná výzva, ale změny na těle pocítíš i s výpadky ob den, anebo,tak jak je cítím já, když jsem po 20ti dnech Shredu začla cvičit 50minutový program od Jillian -No more trouble zones..prostě mě to baví víc a i když to trvá dýl, čas si na to cvičení pořád najdu
11. srp 2012 ve 14:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
@m.o.u.s.e díky :slight_smile: U L1 jsem potom cvičila občas ještě zumbu, ale u L2 ani ne :grinning: To mi celkem stačí :grinning: :grinning:
11. srp 2012 v 15:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@m.o.u.s.e takže ty jsi ze shredu přešla na něco jinýho už v pruběhu? jsme ani nepostřehla... já dneska dojela Shred, zítra asi pauza a od pondělka chci ripped in 30... No more trouble zone cvičíš jak? denně? a celý? někde jsme četla že stačí cvičit ty partie kde máš problém... taky to mám stažený :wink:
11. srp 2012 v 17:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korcula Jsem se tím nikde nechlubila :sweat_smile:, trochu mě mrzí,že jsem ten Shred nedotáhla, ale nakonec cvičím a líp jím pořád, a až budu v časovém presu,tak ty dvacetiminutovky zase přijdou vhod. Uvidím,jaká bude proměna po dalším měsíci.NMTZ mám odcvičeno tři dny za sebou, bála jsem se časové náročnosti, ale jde to, jen jednou jsem ukončila asi o 10 minut dřív, páč mladší chtěla krmit. No, tenhle program mi přijde podobný principu shredu,jenom tam nejsou ty cardio intervaly a je tam víc břišních cviků, o což mi po porodu šlo. Platí stále,že když posiluješ zadek výpady nebo dřepy, tak u toho i zvedáš činky. Víc je to zaměřeno na ruce, super na ochablé tricepsy. Já bych teda nic nevypouštěla, těch probl.partií mám dost a všechny se v tomhle cviku zapojí. Manžel už mi včera polichotil, že se mu líbí,jak sportuju a že jsem shodila a až budu mít menší zadek,tak se mu to bude líbit ještě víc...no já budu s menší a hlavně pevnější zadnicí v sedmém nebi :grinning:
11. srp 2012 v 18:36  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Holky nemáte některá při tom cvičení problémy s kolenama? Já tedy od začátku a nějak si nechtějí zvyknout :frowning2: , při L1 jsem ze začátku trpěla, ale pak to polevilo. U L2 trpím stále. Dneska jsem odcvičila 5. den a mám pocit jako bych je měla obě oteklé :unamused: . No a od začátku cvičení si sednu max. do kleku. Turecký sed, nebo si sednout na nohy z kleku, tak to vůbec nehrozí :confounded: . Doufám, že si tím nějak neublížím.
12. srp 2012 v 16:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice já mám velký bolesti i v noici mě to probudí,tak jsem na dva dny přestala cvičit a je to lepší.Přemýšlím,že si koupím nějaké bandáže na kolena,že bych je zpevnila.
12. srp 2012 v 19:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice -jedničku a trojku jsem zvládala v pohodě, u dvojky jsem na kolena trpěla jako kůň :frowning2:
12. srp 2012 ve 21:08  •  2 děti - čeká miminko, termín má v květnu 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj muzu poprosit o
Link na toto cvičeni,nasla jsem jen par ukázek..jinak ty cvičeni se opakuji určitou dobu nebo je to 1-30ruznych variant..Děkuji moc
12. srp 2012 ve 21:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
No more trouble zone je to někdo kdo cvičí ? dneska jsem na to mrkla a je to tedy sada. dá se to odcvičit ?
13. srp 2012 v 10:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 Míšo a půjdeš znovu do té třicítky?
13. srp 2012 v 11:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice jo , ale až od září, příští týden jedeme na dovču. a nevím zda bych se tam dokopala cvičit každej den
13. srp 2012 ve 12:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice
@misicka455 holky já určitě půjdu do té 30,klidně znovu,jen jsem si objednala bandáže na kjolena a pokud mi u té 2 začnou kolena bolet,tak to doplním jedničkou.
13. srp 2012 ve 12:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@leopolda
@janinka23 Díky za info :slight_smile: , dneska jsem odcvičila 6. den a šlo to. Já jsem si k tomu cvičení včera přidala úklid celého patra a mytí šesti oken, tak možná proto jsem na ty kolena tak nemohla. Ty tři dny už musím zvládnout a budu doufat, že ta trojka bude fakt lepší :wink:


@misicka455 Míšo :wink: no na dovolené máš dělat jiné věci a ne cvičit :grinning: Já teď vymýšlím čím budu pokračovat. Ale už asi nebudu cvičit každý den, ale "jen" 3-4x týdně :wink: Stejně to na oblečení nějak nepociťuju, ale zpevnilo se mi pánevní dno a konečně můžu trošku zatáhnout břicho, takže svaly se probouzí k životu :grinning:
13. srp 2012 ve 13:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, můžu mezi Vás?

mám asi blbý dotaz, ale jak dlouho se cvičí jednotlivé lekce?
14. srp 2012 v 19:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
@elissa23 Každej level 10 dní:slight_smile:
14. srp 2012 v 19:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky,zdravim po delsi odmlce. Ja cvicila celkem 6 dni pak to casove neslo. Furt nekde jsem a mame furt opekacky. Ĺe po nedeli se uz vracim dom natrvalo tak na to cviceni zas najedu a konecne vypustim sladke. U me i tech 6 dni zabralo tak to musim docvicit. Jen L2 bude peklo :frowning2:
15. srp 2012 v 15:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, můžu se přidat? včera jsem cvičila poprvé a dost mě to chytlo. dnes jsem cvičila před obědem a večer bych chtěla ještě jednou. Myslíte, že to nevadí?
odbourala jsem sladké, hřeším jen malinko a občas tak to snad bude trochu fungovat. po 2 cvičeních cítím pekelně stehna, nejhorší je to, když jdu ze schodů. bydlíme v patře takže to mám několikrát denně. zítra se musím změřit, nějak zapomínám.
15. srp 2012 v 18:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já cvičím 3.den L1
První den-peklo, lilo ze mě, něco jsem nebyla schopná udýchat, některé cviky jsme nezvládla až do konce.

Druhý den-peklo ještě větší, sice jsem to už udýchala, ale bolelo mě všechno, myslela jsem i, jestli nemám svalovou horečku, protože jsem se nemohla po cvičení tak hodinu ani hnout a úplně jsem se klepala. Jít si pro něco dolů po schodech bylo utrpení, strašně mě bolala stehna. Cvičila jsem hned ráno a odpoledne jsem si dala několika km výšlap s dost velkým převýšením a dolů jsem pak chtěla raději válet sudy, jak mě bolel každý krok.

Třetí den-bolí mě pořád celý tělo, nejvíc ruce, stehna, zadek, ale je to lepší než druhý den. Břicho mě nebolí vůbec a to si na něj cviky přidávám a cvičím vše správně. Už jsem nebyla ani tolik zadýchaná, ani zpocená a normálně jsem mohla fungovat ihned po sprše, což se o předchozích dnech nedá říct, to byl fakt masakr.

Potřebuji jen zpevnit postavu, hlavně ruce a břicho a cvičení se mi líbí, těch 20minut si snad najdu vždycky.
Jediný minus vidím v protahování-jak před, tak po cvičení-je tam toho málo
Cvičím v botách, na pěnových puzzle, na plovoučce to není ono.

Jsem na sebe sama zvědavá, jestli zvládnu těch 30 dnů dodržet, protože mám hodně slabou vůli :confounded:
15. srp 2012 ve 22:47  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
ahoj holky, můžu se přidat? dnes jsem potřetí začala a doufám, že napotřetí dokončím celý program.. první dva pokusy mi zhatil zdravotní stav, tak snad se teď už konečně zadaří..
byla jsem docela překvapená, jak člověk během chvíle ztratí kondičku.. dá-li se to, jak jsem se cítila po předchozím pokusu, nazvat kondičkou.. ale dneska jsem zase myslela, že vypustím duši.. a při prvním cardiu mě děsně bolí lýtka, to teda nevím, jak se toho zbavit.. máte některá tip, co s tím?
17. srp 2012 v 17:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
@angeela U mě platilo to, že jsem prostě musela ty první dny vydržet a pak to polevilo. A jak se doporučují boty, tak mě se prostě líp cvičí bez bot :confused:

Já zítra začínám L3. Dneska jsem se na to podívala a jsem na sebe fakt zvědavá :grinning: .
17. srp 2012 v 18:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice no, jsem zvědavá, jestli se mi někdy podaří to první cardio odcvičit celé.. cvičím v botech a měnit to moc nechci.. zkoušela jsem i bez bot a nebylo to ono..
a teď večer jsem si ještě dala 1. lvl six week 6-pack a bavilo mě to mnohem víc, než 30DS.. moc jsem se u toho teda nespotila, ale přijde mi to zajímavější.. a teď ještě stahuju Killer Buns & Thighs.. to chci zkusit zítra a uvidím, co z toho mě nejvíc chytne a u čeho skončím.. nohy a zadek jsou mé nejproblémovější partie, tak asi budu kombinovat Killer Buns & Thighs s něčím..
17. srp 2012 ve 20:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj,
tak mám 5 cvičení za sebou. stehna cítím stále, ale už to není ta bolest kdy si nemůžu sednou ani na záchod.
lýtka mě teda vůbec nebolí a cvičení jsem zatím vždy odcvičila úplně celé. dnes jsem první běh dala podle černošky a vzápětí jsem toho litovala když přišel na řadu panák, já jsem skoro rok chodila na zumba, ale poslední 2 měsíce změnili čas tak chodit nemůžu
@spagatice už vidíš na sobě výsledky?
17. srp 2012 ve 20:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lena27 Nevidím, nehubnu a ani cm nejdou dolu. Jenže můj problém je i strava. Tu jsem změnila až před třemi dny. Na www.stobklub.cz si hlídám bílkoviny, sacharidy, tuky, pitný režim, pohyb a uvidíme jestli to zabere. Docela mě štve, že tím cvičením všichni hubnou a já jsem pořád stejná. Ale zpevnilo se mi pánevní dno, takže alespoň něco pozitivního :slight_smile:


@angeela Já zkusím po té třicítce něco dalšího. Uvidíme, co mě zaujme nejvíc :wink:
17. srp 2012 ve 21:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak 5.den L1 za mnou a pohodička, pohoda...cvičení zvládám levou zadní, jen mi pak cca hodinu tvá, než se úplně vydýchám. Prostě včera jak když se mávne kouzelným proutkem, ta největší bolest všech možných a nemožných svalů skončila :slight_smile:
Bolí mě jen trošku ruce a stehna, ale jen pokud musím udělat nějaký neobvyklý pohyb.
Taky na rukou a nohou už přesně vidím, jak se rýsují svaly :grinning: Fakt, hlavně na těch nohou je to znát.

Zkoušela jsem cvičit: ráno před snídaní (nejhorší možné), ráno cca 1/2 hod. po lehoučké snídaní (taky blbě) a navečer až kolem 20.hod. a to se mi cvičí nejlépe. Taky si pak už rovnou odpočívám...Ráno prostě moje tělo nefunguje tak, jako po celém dni večer.

@angeela a cvičíš s botama nebo bez? A doskakuješ jumping jack na celou plochu nohou nebo jen na špičky? Mě lýtka nebolela ani jednou.

@lena27, jéé, tak to jsme na tom časově s tím cvičením stejně :slight_smile:
17. srp 2012 ve 22:21  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek