• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Cvičební program 30 Day Shred. Pište zkušenosti

16. května 2016 
@lendy1 cvičím s botama.. no, jumping jacks mi nevadí, ty dám v pohodě, ale skoky přes švihadlo.. ty fakt přes bolest lýtek nedávám..
17. srp 2012 ve 23:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak mám za sebou druhý den.. a dneska to byl masakr.. ještě zítra a pak už si snad tělo zvykne a bude líp!
18. srp 2012 v 10:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já mám dneska za sebou první cvičení L3 a teda to bylo peklíčko :stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_closed_eyes: Některé cviky jsem teda nezvládla do konce a to jsem si myslela, jak jsem silná po těch dvou levelech :grinning: :grinning:
18. srp 2012 v 10:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lendy1 taky cvičím večer, když děti usnou. za 10-14 dní chceme jet na dovču tak budu muset zkončit, ale až se vrátíme tak začínám odznova. já teda zatím svaly nevidím, ale ještě jse na sebe nekoukala
18. srp 2012 v 11:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak 6 den za mnou a musím říct, že dnes už mě nic nebolelo, konečně
18. srp 2012 ve 21:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky holky mužu se k vám znovu přodat, odedneška chci znovu začít cvičit jill´. Do ted jsem na to m byla hůř kvůli hormonálních výkyvech a byla jsem tak vyšťavená, že jsem cvičit nemohla. Ale dnes chci zase začít a makat. Na začátku září valíme na dovču, tak si s sebou beru i notas abych tam taky mohla cvičit. :slight_smile:
20. srp 2012 v 08:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak dneska 8den L1 a pohoda... Ze zvědavosti jsem zkoukla L2 a to teda bude :frowning2: Ale jestli je tam méně poskakování než v L1, tak to mě bude bavit.
Dneska mě teda děsně bolí svaly na stehnech, nějak jsem některé cviky dělala hodně na doraz a lehce jinak a cítím svaly, co jsem dřív necítila. Jinak pozoruji, že už nemám takové "klepací" ruce a na stehnech přesně cítím, kde je jaký sval.
Už se těším na měření za 2dny :slight_smile:
20. srp 2012 ve 20:53  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky, tak jsem si dala tři dny pauzu a dneska jsem najela zase na lvl1.. po těch třech dnech si tělo odpočinulo, takže to byla docela pohoda.. jako lilo ze mne, to jo, ale jinak jsem neměla větší problémy (nepočítám švihadlo, s tím budu mít problémy vždycky)..
a jak jste na tom vy? stále se držíte a cvičíte?
@lendy1 tak co měření? pochlub se, ať máme motivaci!
22. srp 2012 v 18:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, já mám za sebou pátý den L3 a trojka se mi tedy líbí nejvíc :wink: a rychle mi utíká. Jen ty sedy lehy :zipper_mouth:
22. srp 2012 v 19:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
@angeela
včera jsemd dokončila L1, takže dnes měření a po 10dnech:
pas (-1,5cm)
boky (-1,5cm)
víc jsem se na začátku neměřila
a ještě váha (-1kg)

jsem spokojená, kdyby s každým L zmizeli ty samé cm a kg, tak budu happy :slight_smile:
23. srp 2012 v 08:49  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, tak u mě po 10 dnech žádné úbytky, ale možná proto, že to zrovna mám. dnes 1 den L2 a nechápu jak se ručkuje na zemi, že to dělají s nataženýma nohama :grinning: :grinning: :grinning: , jinam docela dobrý
23. srp 2012 ve 22:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, zítra mě čeká 30. den cvičení, tak jsem se dnes nechala od manžela vyfotit a změřila jsem se. No a je to bída :unamused: . Mám dole přes prsa, pas a břicho max po 1 cm. Váha taky jen 1 kg. Ale začalo mi to klesat až když jsem upravila jídelníček, což bylo před 12 dny. Tak snad to půjde dál.

Chtěla jsem se vás zeptat co všechno natočila ta Jillian. Mám to třicetidenní a potom six weeks, ale určitě je toho víc. V úterý asi zkusím to six weeks, i když to vypadá na pořádný masakr :sweat_smile: :zipper_mouth:
26. srp 2012 v 19:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak a mám odcvičeno :slight_smile:
27. srp 2012 ve 13:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já jsem dneska v půlce :slight_smile:
L2 se mi nezdá tak hrozná, trošku si ji o den, dva prodloužím, protože jsem ji poprvé flákala, jak jsem nevěděla, jak co přesně cvičit a taky mi přijde, že to posilování tam je lepší než v L1. Od 3.dne L2 cvičím vše podle černošky a i když u 2 cviků nadávám jak špaček, tak se zapřu a jedu :slight_smile:
Cvičení s Jillian mě opravdu baví, docvičím, je mi super a už se těším na další den a další cvíčo :slight_smile:

Pořád se nemůžu rozhodnout, co pak cvičit dál, jestli Ripped in 30 anebo do toho skočit po hlavě a dát si Body Revolution.

@spagatice, mrkni třeba sem, tak jsou jednotlivé programy od JM popsané:
http://mojetelo.blogspot.cz/p/jillian-michaels-nejdrsnejsi-osobni.html
27. srp 2012 ve 21:37  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, tak já včera začla znovu od začátku poprvé jsme skončila ve 13 dnu kvůli angíně, snad tentokrát to dokopu cele. Ale 14 dní pauza jde sakra poznat bolí mě vše jako při začátku jediné pozitivum , že už vím že to třetím dnem bude lepší :slight_smile:))
28. srp 2012 v 07:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lendy1 Díky za odkaz :wink:

Dnes jsem začala Ripped in 30. Je to o 10 minut delší, ale kdo odcvičí 30 Day Shred, tak zvládne i toto :slight_smile: . I když uvidíme co bude ve 2.-4. týdnu :sweat_smile: :grinning:
28. srp 2012 ve 12:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tk druhej dne odcvičeno, dneska jsem se zvážila, změřila , vyfotila a doufám, že něco dolů půjde :wink:
28. srp 2012 ve 13:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 ja začnu znovu asi pondělkem jak budu mit maleho ve školce. Konečně bude čas a žádné vymlouvání. Mě to prvně strašně chytlo,pak nebyl čas tak to ve mě upadlo :frowning2: udělala jsem si tabulku s mírama a fotky. Taxem zvědavá.
28. srp 2012 v 16:11  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Holky a cvičíte fakt každý den? Já teda cvičím jen když mám na cvičení chuť, většinou tak 4 x -5 x týdně :wink: . Když mám mrchu, tak teda necvičím, to jsem ko. Takže mám za sebou zatím 6 den L2 a v pase -3 cm, boky stejné a přes špíček tak -1 cm. Váhu mám stejnou pořád, ale myslím, že nejsou ani tolik důležité cm, jako spíš to, jak vypadáte. Při pohledu do zrcadla vidím ten rozdíl opravdu dost, hlavně bříško se krásně rýsuje :wink:.
30. srp 2012 v 09:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
@consti jj, každý den, tak jak se má cvičit s programem 30day shred...Není to o tom, jestli mám chuť nebo nemám, prostě cvičím každý den ve stejnou dobu, beru to už jako rituál. A navíc mě to cvičení hodně baví, takže nevidím důvod nějaký den vynechávat.

Jinak změny u mě už jsou vidět (mám za sebou 17dnů) , hlavně se mi zatahuje břicho a špeky nad bokama-to jsem přesně potřebovala. Ruce se mi už taky začínají pěkně rýsovat.
30. srp 2012 v 10:46  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lendy1 Tak mě i přesto, že mě to docela baví nic nedonutí cvičit každý den :grinning: :wink: . Nějak to v kolotoči povinností nestíhám :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Když už se k tomu dostanu, tak cvičím kolem 20. h. u televize. Ale zase je pravda, že já nechtěla zhubnout, ale jen trochu vyrýsovat postavu a mít nějakou kondičku :wink:. A možná to bude i tím, že jsem předtím musela cvičit dvakrát denně půl roku Mojžíšku a tak si užívám to, že do tohoto nejsem tlačená a cvičím to jen pro svůj dobrý pocit :wink: .
30. srp 2012 v 11:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
já mám za sebou 16 den a výsledky na cm žádné,jen v neděli jsem necvičila, bylo mi zle. ale potěšil mě manžel, řekl že mám menší zadek. a to je pro mě dost
cvičení mě baví, teším se něj každý den a určitě nepřestanu po 30 dnech
30. srp 2012 ve 12:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@consti Radí cvičit to každý den, ale co se stane, když to tak neodcvičíš? :grinning: Maximálně to nebude mít takový účinek, jako by mělo, kdyby si každý den cvičila :wink: . Já jsem 30 Day Shred cvičila každý den. Teď cvičím Ripped in 30 a tam doporučují cvičit 5-6 dní v týdnu. Takže cvičím 6x a poslední den mám doma velký úklid, abych náhodou nepolevila :grinning:
30. srp 2012 ve 13:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice Já myslím, že je to tak, jak píšeš. ten účinek asi bude menší :wink: . Ale já se fakt přiznávám, že mě to extra nebaví a hýbu se každý den dost a dost. jako po tom cvíču mám fajn náladu, to jo a při pohledu do zrcadla taky, ale nedonutí mě to cvičit každý den :wink: .
30. srp 2012 ve 13:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já se snažím každej den, já mám velkou zásobu tuku a tá musí pryč :slight_smile:) Takže když to jde cvičím.
30. srp 2012 ve 14:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
@hrozinka taky to tak mám :slight_smile:) Fotky tabulky :slight_smile:))
30. srp 2012 ve 14:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, které jste někdy cvičily i něco jiného (třeba aerobik, HEAT apod.), když to porovnáte se cvičením JM, čemu je to podobné? Potřebovala bych vědět, kolik kj se při tom tak spálí :slight_smile:
30. srp 2012 v 19:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já teda cvičím taky každý den,mám to jako ranní rituál,asi to budu muset časově změnit,když budem chodit do školky.
Nebo si přivstat.A odpo.si cvičím podle Cindy,mám na to ještě 2měsíce,než půjdu do práce,to asi cvičení nestihnu.
30. srp 2012 ve 21:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak čtvrtej den za mnou . Pěkně mě pálí kolena :frowning2:((
30. srp 2012 ve 21:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice já to dávala na stobu 20 min jako posilování se střední zátěží a 5 min strečinku
30. srp 2012 ve 21:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek