• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Cvičební program 30 Day Shred. Pište zkušenosti

16. května 2016 
@spagatice hm, tak já jela podle kalorických tabulek, kde mi to přijde propracovanější než na stob, jedla jsem podle Havlíčka-jen jsem si teda musela upravit porce pro sebe, abych se vešla do denních limitů a výsledek po měsíci? 0
Třeba to, co je za jídla u Havlíčka, tak to jím běžně, vím, kolik tak je v čem cukru, tuku, jím hodně bílkoviny a prostě nic se mnou nehne :frowning2:
18. zář 2012 v 10:04  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky co cvičíte ripped in 30 , chápu to tak , že je to na 4 týdny? každý týden jiné cvičení? A jsou tam nějaké pauzy?
18. zář 2012 ve 12:21  •  2 děti - čeká miminko, termín má v květnu 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lendy1 Tak bůhví, kde bude zakopaný pes :frowning2:


@janinka23 Ano cvičí se to 4 týdny. Každý týden se cvičí jeden level 5-6 dní a potom je 1-2 dny pauza.
18. zář 2012 ve 12:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice děkujíí
18. zář 2012 ve 14:08  •  2 děti - čeká miminko, termín má v květnu 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky dlouho jsem tu nebyla. Už týden cvičím Six weeks 6 Pack a je to teda hodně o posilování břicha, které mě druhý den bolelo fakt dost. Zrovna břicho potřebuji shodit nejvíc. Ale už jsem i potřebovala změnu. Cvičila jsem 2x 30 Days Shred a už se mi to potřetí cvičit nechtělo :slight_smile:
19. zář 2012 v 17:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@fassy mě z toho Six weeks neskutečně bolí zádové svaly, ale děsně :frowning2: Dneska mám 3.den, tak doufám, že se to pak srovná.
19. zář 2012 v 17:26  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lendy1 No po prvním dni mě bolelo snad všechno, ale nejvíc břicho, tak jsem si hned druhý den dala volno a pak pokračovala dál. Teď už mám týden za sebou a nic už mě nebolívá :slight_smile:
19. zář 2012 v 17:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky holky, tak jedu druhý level a musím říct,že výsledky už jsou konečně trochu vidět :wink: Mám dole 2kilča, v pase dole asi 3cm a přes zadek taky. Tak uvidíme,jak to půjde dál:slight_smile:
21. zář 2012 ve 13:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice Tak to máš krásné výsledky!:slight_smile: mínus 8cm v pase,to je paráda!
21. zář 2012 ve 13:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
@helulicek Já o víkendu taky necvičím a taky bohužel hodně hřeším v jídle:frowning2:
21. zář 2012 ve 13:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
@fassy
@lendy1 Holky, 6 weeks má jen dva levely, které se cvičí po 3 týdnech? A má se dělat přestávka?
23. zář 2012 ve 21:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@spagatice jj, přesně tak. 3 týdny každý level a bez přestávky. Já si teda tento týden udělala neplánovaně dvě :angry:
Je to fakt makačka na břicho-bolest svalů cítím každý den.
23. zář 2012 ve 21:28  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 ahoj, chtěla jsem se zeptat, jak si na tom s bolestí kolen? já jsem se na toto cvičení dala, dala jsem s velkýma bolestma 10 krát první level, ale pak jsem to vzdala. Musela jsem si s těmi koleny zajít i k doktorce, protože jsem pomalu chodit nemohla. No, tak mám rehabky a zákaz jakéhokoliv zatěžování kolen-nesmím běhat, skákat a tak. Nechápu to, nikdy jsem neměla s koleny žádný problém a s JM jsem si je nějak přetáhla. Když necvičím, tak už mě nebolí (ale běžela jsem na autobus a pak celý den trpěla bolestí, to se mi ještě nestalo).. Doktorka mi říkala, že musím první spevnit hlubší vrstvy svalu, pak by se to mohlo spravit a mohla bych i ty kolena zatěžovat. Tak snad to tak bude. Mě JM strašně chytla a moc baví, tak jsem z toho smutná acvičím pilates. Ten je též super, ale JM je JM :cry:
24. zář 2012 v 08:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@evicka333 dávám si pauza necvičím 10 dní v tahu , ale třeba dva tři a pak dám pauzu, kolena trochu bolí , ale je to lepší než když jsem cvičila několik dní po sobě
24. zář 2012 v 08:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lendy1 No to se mám na co těšit :grinning: Za chvilku se do toho pustím :wink:
24. zář 2012 v 08:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
@evicka333 Taky mě docela bolela kolena, cca první tři dny druhého levelu. Pak jsem ale začala cvičit s botama a už je to oK. Nevím teda jestli těma botama, nebo tím,že si tělo zvyklo:slight_smile:
24. zář 2012 v 10:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lendy1 @spagetice Tak teda nevím, ale já jsem o tom četla, že se cvičí 5 dní a 2 dny volno, tak to tak dodržuju :confounded:
24. zář 2012 v 15:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
@fassy to je ale to ripped in 30, to se cvičí 5 (6) dnů, (1) 2 dny volna, ale 6 week six-pack se cvičí vkuse.
24. zář 2012 v 15:39  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lendy1 Nevím, začala jsem to tak cvičit podle těchto recenzí http://freshlili.blogspot.cz/2012/02/pekac-buchet-s-jillian-michaels.html, ta holčina to tam tak píše, tak nevím :unamused:
24. zář 2012 v 16:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@fassy aha, tak to jsem si to asi s nečím popletla :unamused: Takže ty mé 2 volné dny minulý týden jsou vlastně v pořádku :grinning:
24. zář 2012 ve 20:41  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lendy1 No vidíš, tak nakonec cvičíš tak jak se to asi má cvičit :grinning:
24. zář 2012 ve 22:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, tak se přidávám k vám, jestli můžu. Dnes jsem odcvičila třetí den :slight_smile: bud jsem to flákala nebo už si tělo zvyklo nebo nevim, ale dneska to šlo jako po másle (buhví, co budu řikat večer, že? ). Můžu se zeptat na ta další cvičení, o kterých jste tu psaly? To je stejný princip? A měly by jste, prosím, třeba odkazy? :slight_smile: četla jsem výsledky některých z vás, super, to mám hned větší chut :slight_smile:
25. zář 2012 ve 13:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky tak jsem včera docvičila I. level v Six weeks, dneska navazuju II. levelem. No ale ze zvědavosti jsem se musela zvážit a přeměřit. No teda nic moc :frowning2: Váha ustoupila o pár dkg. Míry jsou asi "nejvíc" znatelné na břichu. Takže: ruky nic, pas -1cm, břicho přes největší špek -2cm, zadek -1cm, prsa nic, stehna nic, lýtko -0,5cm. No prostě bída. Tak doufám, že ten level II bude lepší :grinning: Včera jsem ho poočku zkoukla a bude to teda záhul, tak uvidím, jestli ty cm půjdou dolů. A když ne, tak zkusím další cvičení s Jill :slight_smile:
3. říj 2012 v 10:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, tak mě už to také chytlo, zatím jsem teda na 6 dni prvního levelu, ale docela mě to baví. První den jsem měla pocit,že v rukou nic neudržím a také ty bolesti ve stehnech a břiše první 3 dny,to byla síla. Jen si nejsem jistá, jestli je to cvičení zrovna pro mě, potřebuju shodit celkově docela dost kil a nevím,jestli je 30 days zrovna to pravé...
5. říj 2012 ve 13:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,

chtěla jsem se zeptat zkušenějších. Co byste mi doporučily za další cvičení po 30 day shred?
Našla jsem od JM několik - 6week, Ripped in 30 a další názvy si nepamatuju.
S čím máte dobrou zkušenost?

30day se mi moc líbí, ale taky to nechci opakovat. Díky :wink:
5. říj 2012 ve 13:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky,
tak jsem v pondělí najela opět na cvičení. při prvním pokusu jsem odcvičila jen 25dní a pak ná skolila střevní chřipka, pak jsme měli pouť a teď jsem se rozhodla jít do toho naplno, bez sladkostí. tak jsem na to zvědavá.
ale je vidět, že nejsem tak zadýchaná jako když jsem to začínala cvičit
10. říj 2012 v 11:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já si teda odpovím sama, po 30 day zkusím Six week pack :grinning:
10. říj 2012 ve 12:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
@terinda :grinning: já jsem po shared začala cvičit Ripped in 30, ale nejsem z toho moc nadšená :confounded: :confounded: :stuck_out_tongue_closed_eyes: První dva týdny celkem dobrý, ale ten třetí je už teda pro mě dost náročný a něco nejsem schopná ucvičit a to nechci vidět ten čtvrtý. :sweat_smile: Navíc je to víc posilovací a celkově mě to tolik nenadchlo a moc mě to nebaví. :stuck_out_tongue_closed_eyes: :sweat_smile:
10. říj 2012 ve 14:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek