Cvičební program 30 Day Shred. Pište zkušenosti

Ahojte holky, tak jsem založila skupinu pro všechny, které jsem navnadila, nebo pro ty, kteří tohle cvičení znají ze svých životů 🙂 Takže pište své zkušenosti, nápady.. A hlavně, makejte!! Flákání není povoleno! 😃 Všem držím palce, a těším se na Vaše skvělé výsledky! 😉
terinda
10. říj 2012
@majka12 díky za reakci 😉
No, obávám se, že po 30day z dalšího cvičení nebude nadšený nikdo :-N
Zatím jsem jen narychlo koukla na Six week a nevím, jaké to bude, cvičit 1 level 3 týdny :-|

30 day celkem rychle odsejpá...
lena27
11. říj 2012
@terinda já myslím, že se cvičí každý level 2 týdny
spagatice
11. říj 2012
@lena27 Já jsem k tomu našla levely dva a když se to jmenuje six weeks, tak předpokládám, že je to na šest týdnů a každý level je na 3 týdny, ne?

Já jsem cvičila nejdřív 30 day shred, potom Ripped in 30 a za dva dny končím první level Six weeks
terinda
11. říj 2012
Každý level je na 3 týdny (resp. 5 dní cvičit, 1-2 dny pauza - opakuje se 3x)


@spagatice tak to jsi dobrá 😉
lena27
11. říj 2012
@spagatice to tě obdivuji a jaké máš výsledky po 2 měsících
spagatice
11. říj 2012
@lena27 Začala jsem cvičit na záčátku srpna, od půlky srpna si zapisuju stravu ve www.stobklub.cz. Za srpen jsem ubrala malinko na váze, ale na cm skoro nic. Potom se to rozjelo. V úterý jsem se naposledy měřila a vážila a mám od začátku o 6,5 kg míň a v centimetrech přes prsa o 6 cm, přes pas a břicho po 10 cm, přes zadek o 4 cm a nohy taky po 4 cm 😉
lena27
11. říj 2012
@spagatice to je úžasný, moc gratuluju, skvělá motivace
spagatice
11. říj 2012
@lena27 děkuju 🙂 , mám ještě co zmenšovat 😃 , ale i tak mám ze sebe radost 🙂
fassy
14. říj 2012
@terinda Přesně tak, cvičí se 3 týdny 1. level a pak 3 týdny 2. level, kdy se cvičí 5 dní a 2 dny volno. Mě už zbývá nějakých 10 dní do konce. Ta jednička je celkem v pohodě, ale ta dvojka je pěknej záhul na posilování, ale kupodivu se mi cvičí líp 😃
@spagatice Gratuluji k úbytkům, je to opravdu skvělá motivace 🙂 Mi cm dolů jakžtakž jdou, ale ta váha se nehne a když, tak jen o nějakých pár dkg 😞
terinda
14. říj 2012
Od zítra se na to asi vrhnu. Jsem zvědavá, jestli to vydržím tak dlouho 😕
terinda
14. říj 2012
Kdy většinou cvičíte?

Já se snažím ráno nalačno, ale s dcerkou je to trochu obtížný 😉 Už v polovině 2.levelu (30day) se na mě věší a přidává mi zátěž 😃
lena27
14. říj 2012
@terinda já cvičím když večer usnou, kolem 8
terinda
14. říj 2012
Já taky cvičila po večerech ze začátku, ale občas se stávalo, že to bylo až kolem 22.-23. a pak jsem nemohla usnout.
Kolem osmé se mi to teda nedaří, nejdřív tak v 21. a občas chlap kouká na tv.

No, uvidím, jak to půjde s tímhle cvičením 😉

Hlavně, aby se hublo a tvarovalo 😃
lena27
15. říj 2012
@terinda a to vadí, že kouká na tv?já cvičím, mám to puštěný potichu a chlap kouká na tv. stíhám obojí
terinda
15. říj 2012
@lena27 u nás to jede přes tv, pc mi moc nefunguje na video 😉
terinda
24. říj 2012
Má někdo po Six week pack břišní pekáč? 😃
Jedu druhý týden a přijde mi to jako slušná fuška =-)
fassy
30. říj 2012
@terinda Vydrž ještě 4 dny a řeknu ti 😃 Už budu finišovat, ale teda pekáč zatím nemám. Mi to cvičení spíš přijde, že je jen na vytvarování svalů a ne na hubnutí. Možná nějakých pár centimetrů ubylo, ale nic extra, břišáky vytvarované mám, ale pod vrstvou špeku 😞 Takže po skončení buď budu cvičit Body Revolution nebo Ripped in 30, to je prý podobné 30 Shred, tak uvidím 🙂
terinda
30. říj 2012
@fassy Aha, tak to se pekáče asi taky nedočkám :-N
Taky potom zkusím BR nebo Ripped. Akorát to BR nejspíš ne od začátku, prý je to krok zpátky...
fassy
30. říj 2012
@terinda Nevím jestli je to krok zpátky, ale já jsem slyšela, že ten nultý týden je na nastartování organizmu, tak nevím 😕
terinda
30. říj 2012
@fassy Já zas četla, že ty první workauty jsou jednoduché pro ty, kteří už mají něco odcvičeno. A to je docea škoda.
Prý je to ideání pro ty, kt. se cvičením začínají.

Viz. http://mojetelo.blogspot.cz/2012/10/jillian-mic...
fassy
30. říj 2012
@terinda No uvidím. Ještě se pořád rozhoduju jestli dám to BR nebo Ripped in 30 😉
terinda
30. říj 2012
@fassy To jsme na tom stejně, akorát mám o 3,5 týdne více času 😉
Tož cvičení zdarrr.
majka12
31. říj 2012
@fassy
@terinda já cvičila Ripped in 30 a je to taky víc posilovací a na vytvarování |-| Nezhubla jsem ani cm a ani deko. U 30 day shared jsem hubla v cm dost a tady u toho nic. |-| :-S Takže tak. Já jsem teď nemocná, ale pak začnu zase osvědčený 30day shared 😉
terinda
31. říj 2012
@majka12 posilování a tvarování taky není na škodu 😉

Ale asi se taky časem vrátím ke 30DS 🙂
majka12
31. říj 2012
@terinda na škodu to není, ale já potřebuju spíš schodit cm než je vytvarovat 😃 😃
lena27
1. lis 2012
ahoj holky, tak jsem se po 22 dnech změřila jsem nadšená
-3cm prsa
-4cm pas
-1cm boky
nejvíc to potřebuju v pase, takže spokojenost a jedu dál
spagatice
3. lis 2012
Holky nevíte některá jak často a jak dlouho se má cvičit No more trouble zones?
misicka455
4. lis 2012
@spagatice taky ho cvičím vyhovujemi a myslím, si že tady není určeno jak dlouho nebo tak. Já ho cvičím obden a střídám to s hodkou na orbitreku 🙂
spagatice
4. lis 2012
@misicka455 Takže jsi vyměnila 30 Day Shred za No more trouble zones? Nebo už jsi to docvičila? Já jsem měla mít dnes přestávku, ale chtělo se mi cvičit, tak jsem to NMTZ zkusila a dobrý, dala jsem to celé, taky mě bolí celý můj člověk 😃 , zítra asi bude ouvej 😃
misicka455
4. lis 2012
@spagatice jo vyměnila , u toho 30 day mě strašně bolely ty kolena u toho nebolí sice vynechávám jedne cvik , ale na tom to nestojí 🙂))