Cvičební program 30 Day Shred. Pište zkušenosti

Ahojte holky, tak jsem založila skupinu pro všechny, které jsem navnadila, nebo pro ty, kteří tohle cvičení znají ze svých životů 🙂 Takže pište své zkušenosti, nápady.. A hlavně, makejte!! Flákání není povoleno! 😃 Všem držím palce, a těším se na Vaše skvělé výsledky! 😉
gletnulka
4. lis 2012
Tak se přidávámke skupině s heslem "Co tě nezabije, to tě zeštíhlí" 🙂 Dneska cvičím 15. den DS = 5. den level 2 a už ho dám celý bez toho, abych musela malinko šidit 🙂) Výsledky viditelné hlavně na břiše, těším se, až to postihne i stehna 🙂) Už nějak přemýšlím na co naskočím potom. Potřebuju i trochu zhubnout (tak 5kg) tak asi něco, kde je hodně kardio. Máte zkušenost?
lena27
4. lis 2012
@gletnulka já myslím, že není důležité zhubnout 5kg, ale mít o číslo menší velikost 😃
gletnulka
4. lis 2012
@lena27 Jojo, tak přesně tohle chci, jak to mám udělat 🙂??
lena27
4. lis 2012
@gletnulka pro mě je velkou inspirací tento blog a co se dá dokázat za půl roku
http://4.bp.blogspot.com/-b0CrixlaC74/UIkkFyOvN...
http://mojetelo.blogspot.cz/p/moje-pokroky.html
gletnulka
4. lis 2012
@lena27 Tak to je bomba..Já její video viděla n Youtube, ale blog je super, aspoň člověk vidí a hlavně si přečte co a jak..Moc díky!
lena27
4. lis 2012
@gletnulka už sem ten odkaz dával někdo jiný, ale nechtělo se mi hledat
hrozinka
6. lis 2012
holky můžu požádat o radu? od neděle jedu jill 30day shred, ale mám strašně slabé ruce, jaké cvičení od Jill je dobré na zpevnění ruk a zádových svalů? cvičila bych shred ráno (to už cvičím) a na ruce a záda večír. Díky
terinda
6. lis 2012
@hrozinka Já bych si další cvičení nepřidávala :-N Pokračuj v tomto a ruce Ti postupně zesílí 😉
lena27
6. lis 2012
@hrozinka já taky neměla vůbec žádné svaly na rukou, ale už se to trochu zlepšilo
fassy
7. lis 2012
Holky tak jsem docvičila ten Six week no a po pravdě jsem zklamaná 😞 Je to opravdu hlavně na dotvarování břicha, né na hubnutí a spalování tuku. Možná lehce. Moje výsledky po 6 týdnech dřiny: váha - 1kg, ruky nic, pas nic, břicho nic, zadek -2cm, prsa nic, nohy nic, lýtka nic. A to jsem to opravdu neflákala a ve většině případech jsem jela tu těžší verzi. Takže celkový skore nic moc 8-( Jako ty svaly pod špeky se zpevnily a vytvarovaly, to jde opravdu cítit, ale pořád jsou pod vrstvou maskování 😃
No nic, dám si týden pauzu a zkusím něco dalšího, nejspíš do konce roku dám No more trouble zone (nebudu moct cvičit každý den, páč budou pořád nějaké víkendové návštěvy atd.) a po novém roce se vrátím k 30 Shred Day - u toho ty výsledky byly nejlepší 😉
terinda
7. lis 2012
@fassy taky u toho nehubnu :-p
NMTZ má bohužel 50 min, ale občas by to asi šlo.
Nejspíš se taky vrátím k DS 😃 - potřebovala bych aspoň 5 kg
majka12
7. lis 2012
Na mě teda taky účinkovalo nejlépe 30 day shared a až odezní nachlazení, tak jdu zase do toho. |-|
abig
8. lis 2012
Cviceni stahnuto .... zitra zacinam, bude fotodokumentace, pak vam to tady dam a uvidime, jak Jill bude fungovat. Jezisek donese DVD, takze projdu vsechna jeji cviceni.
Nejde mi o zhubnuti, myslim, ze to nepotrebuji, tehotenstvi bylo pro me vahove velmi privetive, dokonce mam dost kilo pod svou predtehotenskou vahou. Proste a jen bych si prala mit prdelku a stehna krasna sama pro sebe ... a ne tu osklivost, co nekolik let vlastnim.
Chystame se v lete k mori, takze muj casovy horizont je krasny pulrok ... nejsem naivni, abych si myslela, ze po mesici budu mit nozky jak lanka a zustane mi to do smrti.
Jill a bolavym svalum zdar. Ja to dokazu !!!
lena27
8. lis 2012
@abig tiše závidím, já mám 20kg + ]-(
abig
8. lis 2012
@lena27 Neni CO zavidet. Po dnesnim startovnim foceni mi bylo ouvej, na fotce to vypada hur nez jsem se videla v zrcadle ....... ono fakt neni dulezite kolik kdo vazi, ale jak to ma na cm .... jeste me ceka mereni, jestli mi to ti mi kluci dovoli 😃
Hubnout bych stejne nemela, jeste stale kojim ....
hojchna
9. lis 2012
@hrozinka Stačí když bude cvičit jen podle Jill 🙂 Já dnes cvičím 8. den, na začátku jsem sotva udělala 3-4 dámský kliky a teď jich dám tak 15 za sebou. Na posilování rukou teda používám 1,5l lahve, mimo cviku, kde se zvedaj činky od stehen po prsa, to si beru pulitrovky :o)
helulicek
9. lis 2012
Ahoj holky, cvičím 5 den 30DS, asi 3x jsem si přidala i něco jiného z jejího cvičení a teda zatím žádná změna 😞 No ale co bych asi chtěla po ani ne týdnu co 😃
Každopádně mi leze váha nahoru :-p mám asi +/-1kg navíc, vím, že to může být tím posilováním, jenže tím že nejsou zatím žádný změny a váha jde nahoru, tak mi to moc nepřidá. Už myslím v září jsem začala cvičit Jill a též mi to vyskočilo asi o 1-1,5 nahoru a né a né se toho zbavit. Cvičeni jsem tehdy musela přerušit, možná bych už teď vypadala jinak 😃
Měla jste to taky některá? Holky a jak moc jste při cvíču měnily jídelníček?
Díky
hrozinka
9. lis 2012
@hojchna me prijde, ze pul litru mam zbytecne malo, ale zas nevim zda 1,5 bych uzvedla :-N
Dnes pojedun6ty den a zatim teda zadna zmena 😞 , ale myslim, ze na teto diskuzi jsme cetla, ze nejvic se postava tvaruje u druheho levlu. Kterej pro me bude asi smrt :-N stacilo mi ho jen videt :-N
hojchna
9. lis 2012
@hrozinka Hele ono to není zase tak hrozný. Třeba v tom cviku jak ležíš na zádech a rozpažuješ ruce s činkama, tak s těma 1,5 litrovejma lahvema uplně cítím, jak mi sílí ramena. A taky že jo, jsou pevnější. Kdybych takovejchle rozdíl už mohla pozorovat i na stehnech a břichu, byla bych šťastná :o)
Druhej level jsem si už taky viděla, to bude teprv peklíčko 😃
hojchna
9. lis 2012
@helulicek Tak v jídelníčku jsem moc změny neprováděla, snažim se jíst zdravě už delší dobu. Není to sice uplně ideální, občas trošku zhřešim, ale jsme jen lidi 🙂 Každopádně ráno vždy snídám (i před prací - vstávám v půl pátý), snažim se vyhýbat sladkýmu a tučnýmu, jíst 5x denně, víc ovoce a zeleniny, celozrné pečivo, bílé jogurty a tak dále.. ale jak píšu, už takhle jim delší dobu, tak mi nepřijde, že bych něco změnila..
hrozinka
9. lis 2012
@hojchna já se do toho pustila s vervou a přihlásila jse se na stobklub a jedu přesně dle semaforu, chci dosáhnout, abych měla každý den vše v zelené :-N takže třeba dnešní oběd bylo keře s kuskusem :-| jj to máš pravdo a nebo jak člověk stojí a hýbe se doprava do leva a ruce se zvedaj to bych taky mohla zkusit dát s 1,5l. jednu doma mám etě koupit jednu 😃
abig
9. lis 2012
🙂 Není nad to s vervou se do toho pustit. Tak jsem si to dneska poprvé zapnula, oblečená, natěšená, začnu cvičit a v 4,5 minutě mi to vypnulo .... no, manžel to špatně stáhnul 😃😃😃😃😃 Takže cvičení bude večer, až mi to stáhne znova ....
hojchna
9. lis 2012
@hrozinka myslíš semafor něco jako měl Havlíček a Cajthamová tu tabulku jak se vybarvovaly políčka pastelkama? Zelená byla dobře, červená špatně? 🙂 Jinak právě ten cvik jak jsi popisovala, tak ten s litrem a půl nedávám .) asi jsem ho před tím špatně popsala 🙂 ale každýmu jde něco jinýho, třeba ti to půjde pravou zadní 🙂 spíš mě vadilo, že u tohodle cviku se lahve špatně drží..
hojchna
9. lis 2012
abig
9. lis 2012
@hojchna Moc dekuji. Hned jak Jonysek usnu, tak se do toho pustim ... segra ma dnes den 5ty, tak at nejsem o moc pozadu ...

Fandili vam u toho vasi partneri ? Muj muz me ma rad takovou jaka jsem, ale kdyz jsem mu rikala, ze chci cvicit a nevzdam to, tak se zatvaril stylem, to uz tu bylo, ne ????
lena27
9. lis 2012
tak to manžel mě podporuje, dokonce mi nedávno pochválil zadek, že už to nemám sádlo, ale že už je pevný.
a největší změny jsem zaznamenala u L2, teď u 3 zase žádná změna
hrozinka
9. lis 2012
@hojchna máš pravdu je to těžkej cvik s 0,5l ho dávám tak tak, najdu jinej :-N jaj tak to nevím co ti dva měli, ale vyplnuješ si tam přesně co za den jíš i piješ a ono ti to dle výšky, váhy a kolik chceš shodit spočítá tvůj příjem a máš tam semafor zda jsi toho snědla moc nebo málo. 😉 www.stobklub.cz
hrozinka
9. lis 2012
@lena27 jéé tak to jsi mě potěšila, že u L2 už vidíš vysledky, já to tady i někde četla, že L1 je na rozjezd a L2 se tělo začíná tvarovat, tak ještě 4 dny a jdu na L2 hurá do toho a půl .... 🙂
blanka988
11. lis 2012
@lena27 JSEM RÁDA,ŽE NEJSEM SAMA U MĚ TAKY 20+ 😞
lena27
12. lis 2012
@blanka988 jenže ty máš 3 děti, my se na 3 teprve chystáme

Začni psát odpověď...

Odešli