• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Cvičební program 30 Day Shred. Pište zkušenosti

16. května 2016 
Tak se přidávámke skupině s heslem "Co tě nezabije, to tě zeštíhlí" :slight_smile: Dneska cvičím 15. den DS = 5. den level 2 a už ho dám celý bez toho, abych musela malinko šidit :slight_smile:) Výsledky viditelné hlavně na břiše, těším se, až to postihne i stehna :slight_smile:) Už nějak přemýšlím na co naskočím potom. Potřebuju i trochu zhubnout (tak 5kg) tak asi něco, kde je hodně kardio. Máte zkušenost?
4. lis 2012 ve 14:59  • Odpověz  • To se mi líbí
@gletnulka já myslím, že není důležité zhubnout 5kg, ale mít o číslo menší velikost :grinning:
4. lis 2012 v 19:46  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@lena27 Jojo, tak přesně tohle chci, jak to mám udělat :slight_smile:??
4. lis 2012 v 19:49  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
4. lis 2012 ve 20:38  • Odpověz  • To se mi líbí (3)
@lena27 Tak to je bomba..Já její video viděla n Youtube, ale blog je super, aspoň člověk vidí a hlavně si přečte co a jak..Moc díky!
4. lis 2012 ve 20:49  • Odpověz  • To se mi líbí
@gletnulka už sem ten odkaz dával někdo jiný, ale nechtělo se mi hledat
4. lis 2012 ve 21:12  • Odpověz  • To se mi líbí
holky můžu požádat o radu? od neděle jedu jill 30day shred, ale mám strašně slabé ruce, jaké cvičení od Jill je dobré na zpevnění ruk a zádových svalů? cvičila bych shred ráno (to už cvičím) a na ruce a záda večír. Díky
6. lis 2012 v 18:59  • Odpověz  • To se mi líbí
@hrozinka Já bych si další cvičení nepřidávala :sweat_smile: Pokračuj v tomto a ruce Ti postupně zesílí :wink:
6. lis 2012 ve 20:59  • Odpověz  • To se mi líbí
@hrozinka já taky neměla vůbec žádné svaly na rukou, ale už se to trochu zlepšilo
6. lis 2012 ve 22:12  • Odpověz  • To se mi líbí
Holky tak jsem docvičila ten Six week no a po pravdě jsem zklamaná :frowning2: Je to opravdu hlavně na dotvarování břicha, né na hubnutí a spalování tuku. Možná lehce. Moje výsledky po 6 týdnech dřiny: váha - 1kg, ruky nic, pas nic, břicho nic, zadek -2cm, prsa nic, nohy nic, lýtka nic. A to jsem to opravdu neflákala a ve většině případech jsem jela tu těžší verzi. Takže celkový skore nic moc :rolling_eyes: Jako ty svaly pod špeky se zpevnily a vytvarovaly, to jde opravdu cítit, ale pořád jsou pod vrstvou maskování :grinning:
No nic, dám si týden pauzu a zkusím něco dalšího, nejspíš do konce roku dám No more trouble zone (nebudu moct cvičit každý den, páč budou pořád nějaké víkendové návštěvy atd.) a po novém roce se vrátím k 30 Shred Day - u toho ty výsledky byly nejlepší :wink:
7. lis 2012 v 09:48  • Odpověz  • To se mi líbí
@fassy taky u toho nehubnu :stuck_out_tongue_closed_eyes:
NMTZ má bohužel 50 min, ale občas by to asi šlo.
Nejspíš se taky vrátím k DS :grinning: - potřebovala bych aspoň 5 kg
7. lis 2012 v 09:52  • Odpověz  • To se mi líbí
Na mě teda taky účinkovalo nejlépe 30 day shared a až odezní nachlazení, tak jdu zase do toho. :pensive:
7. lis 2012 v 11:07  • Odpověz  • To se mi líbí
Cviceni stahnuto .... zitra zacinam, bude fotodokumentace, pak vam to tady dam a uvidime, jak Jill bude fungovat. Jezisek donese DVD, takze projdu vsechna jeji cviceni.
Nejde mi o zhubnuti, myslim, ze to nepotrebuji, tehotenstvi bylo pro me vahove velmi privetive, dokonce mam dost kilo pod svou predtehotenskou vahou. Proste a jen bych si prala mit prdelku a stehna krasna sama pro sebe ... a ne tu osklivost, co nekolik let vlastnim.
Chystame se v lete k mori, takze muj casovy horizont je krasny pulrok ... nejsem naivni, abych si myslela, ze po mesici budu mit nozky jak lanka a zustane mi to do smrti.
Jill a bolavym svalum zdar. Ja to dokazu !!!
8. lis 2012 v 16:44  • Odpověz  • To se mi líbí (3)
@abig tiše závidím, já mám 20kg + :angry:
8. lis 2012 v 17:42  • Odpověz  • To se mi líbí (2)
@lena27 Neni CO zavidet. Po dnesnim startovnim foceni mi bylo ouvej, na fotce to vypada hur nez jsem se videla v zrcadle ....... ono fakt neni dulezite kolik kdo vazi, ale jak to ma na cm .... jeste me ceka mereni, jestli mi to ti mi kluci dovoli :D
Hubnout bych stejne nemela, jeste stale kojim ....
8. lis 2012 v 18:43  • Odpověz  • To se mi líbí
@hrozinka Stačí když bude cvičit jen podle Jill :slight_smile: Já dnes cvičím 8. den, na začátku jsem sotva udělala 3-4 dámský kliky a teď jich dám tak 15 za sebou. Na posilování rukou teda používám 1,5l lahve, mimo cviku, kde se zvedaj činky od stehen po prsa, to si beru pulitrovky :o)
9. lis 2012 ve 02:16  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj holky, cvičím 5 den 30DS, asi 3x jsem si přidala i něco jiného z jejího cvičení a teda zatím žádná změna :frowning2: No ale co bych asi chtěla po ani ne týdnu co :grinning:
Každopádně mi leze váha nahoru :stuck_out_tongue_closed_eyes: mám asi +/-1kg navíc, vím, že to může být tím posilováním, jenže tím že nejsou zatím žádný změny a váha jde nahoru, tak mi to moc nepřidá. Už myslím v září jsem začala cvičit Jill a též mi to vyskočilo asi o 1-1,5 nahoru a né a né se toho zbavit. Cvičeni jsem tehdy musela přerušit, možná bych už teď vypadala jinak :grinning:
Měla jste to taky některá? Holky a jak moc jste při cvíču měnily jídelníček?
Díky
9. lis 2012 v 06:30  • Odpověz  • To se mi líbí
@hojchna me prijde, ze pul litru mam zbytecne malo, ale zas nevim zda 1,5 bych uzvedla :sweat_smile:
Dnes pojedun6ty den a zatim teda zadna zmena :frowning2: , ale myslim, ze na teto diskuzi jsme cetla, ze nejvic se postava tvaruje u druheho levlu. Kterej pro me bude asi smrt :sweat_smile: stacilo mi ho jen videt :sweat_smile:
9. lis 2012 v 07:54  • Odpověz  • To se mi líbí
@hrozinka Hele ono to není zase tak hrozný. Třeba v tom cviku jak ležíš na zádech a rozpažuješ ruce s činkama, tak s těma 1,5 litrovejma lahvema uplně cítím, jak mi sílí ramena. A taky že jo, jsou pevnější. Kdybych takovejchle rozdíl už mohla pozorovat i na stehnech a břichu, byla bych šťastná :o)
Druhej level jsem si už taky viděla, to bude teprv peklíčko :D
9. lis 2012 ve 12:59  • Odpověz  • To se mi líbí
@helulicek Tak v jídelníčku jsem moc změny neprováděla, snažim se jíst zdravě už delší dobu. Není to sice uplně ideální, občas trošku zhřešim, ale jsme jen lidi :slight_smile: Každopádně ráno vždy snídám (i před prací - vstávám v půl pátý), snažim se vyhýbat sladkýmu a tučnýmu, jíst 5x denně, víc ovoce a zeleniny, celozrné pečivo, bílé jogurty a tak dále.. ale jak píšu, už takhle jim delší dobu, tak mi nepřijde, že bych něco změnila..
9. lis 2012 ve 13:03  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@hojchna já se do toho pustila s vervou a přihlásila jse se na stobklub a jedu přesně dle semaforu, chci dosáhnout, abych měla každý den vše v zelené :sweat_smile: takže třeba dnešní oběd bylo keře s kuskusem :unamused: jj to máš pravdo a nebo jak člověk stojí a hýbe se doprava do leva a ruce se zvedaj to bych taky mohla zkusit dát s 1,5l. jednu doma mám etě koupit jednu :grinning:
9. lis 2012 ve 13:25  • Odpověz  • To se mi líbí
:slight_smile: Není nad to s vervou se do toho pustit. Tak jsem si to dneska poprvé zapnula, oblečená, natěšená, začnu cvičit a v 4,5 minutě mi to vypnulo .... no, manžel to špatně stáhnul :D:D:D:D:D Takže cvičení bude večer, až mi to stáhne znova ....
9. lis 2012 ve 13:39  • Odpověz  • To se mi líbí
@hrozinka myslíš semafor něco jako měl Havlíček a Cajthamová tu tabulku jak se vybarvovaly políčka pastelkama? Zelená byla dobře, červená špatně? :slight_smile: Jinak právě ten cvik jak jsi popisovala, tak ten s litrem a půl nedávám .) asi jsem ho před tím špatně popsala :slight_smile: ale každýmu jde něco jinýho, třeba ti to půjde pravou zadní :slight_smile: spíš mě vadilo, že u tohodle cviku se lahve špatně drží..
9. lis 2012 ve 13:57  • Odpověz  • To se mi líbí
9. lis 2012 ve 13:58  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@hojchna Moc dekuji. Hned jak Jonysek usnu, tak se do toho pustim ... segra ma dnes den 5ty, tak at nejsem o moc pozadu ...

Fandili vam u toho vasi partneri ? Muj muz me ma rad takovou jaka jsem, ale kdyz jsem mu rikala, ze chci cvicit a nevzdam to, tak se zatvaril stylem, to uz tu bylo, ne ????
9. lis 2012 ve 14:04  • Odpověz  • To se mi líbí
tak to manžel mě podporuje, dokonce mi nedávno pochválil zadek, že už to nemám sádlo, ale že už je pevný.
a největší změny jsem zaznamenala u L2, teď u 3 zase žádná změna
9. lis 2012 v 16:53  • Odpověz  • To se mi líbí
@hojchna máš pravdu je to těžkej cvik s 0,5l ho dávám tak tak, najdu jinej :sweat_smile: jaj tak to nevím co ti dva měli, ale vyplnuješ si tam přesně co za den jíš i piješ a ono ti to dle výšky, váhy a kolik chceš shodit spočítá tvůj příjem a máš tam semafor zda jsi toho snědla moc nebo málo. :wink: www.stobklub.cz
9. lis 2012 ve 21:40  • Odpověz  • To se mi líbí
@lena27 jéé tak to jsi mě potěšila, že u L2 už vidíš vysledky, já to tady i někde četla, že L1 je na rozjezd a L2 se tělo začíná tvarovat, tak ještě 4 dny a jdu na L2 hurá do toho a půl .... :slight_smile:
9. lis 2012 ve 21:41  • Odpověz  • To se mi líbí
@lena27 JSEM RÁDA,ŽE NEJSEM SAMA U MĚ TAKY 20+ :frowning2:
11. lis 2012 ve 21:05  • Odpověz  • To se mi líbí
@blanka988 jenže ty máš 3 děti, my se na 3 teprve chystáme
12. lis 2012 v 09:05  • Odpověz  • To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek