• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Cvičební program 30 Day Shred. Pište zkušenosti

16. května 2016 
autor
@gabrielaa hehe, zrádný facebook, co :grinning: Jdu mrknou taky na tu skupinu :grinning:
15. kvě 2012 ve 13:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@gabrielaa jéé, tam je toho moc, kde přesně jsi byla ty?
15. kvě 2012 ve 13:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
@angebot Diskuze na cvičení s Jillian michaels :wink:
15. kvě 2012 v 15:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky cvičíte k tomuto cvičení ještě něco jiného? Já právě přemýšlím, že bych si k tomu přidala ještě pár cviků na břicho. Jako že bych si video pauzla, cvičila na břicho a pak bych pokračovala dál ve videu. Protože to břicho mě vážně štve :rolling_eyes:
15. kvě 2012 ve 21:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
přemýšlím, že udělám web, kde by se lidi snažící zhubnout mohli radit, diskutovat, dávat foto před a po, byly tam různé články, návody, tipy, rady, "lékař online" apod., myslíte, že by to mělo šanci na úspěch?
15. kvě 2012 ve 21:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@fassy spíš bych dala celý video, a pak po něm cvičila třeba ještě sklapovačky :slight_smile: já zatím časově víc nedávám, jen brusle, když je hezky.. :slight_smile:
15. kvě 2012 ve 21:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@angebot No chtěla jsem to pauznout z toho důvodu, že je na konci závěrečné protahování a vydýchání :slight_smile: Tak bych to pauzla třeba před tím :slight_smile:
Jinak si myslím, že by to nemuselo být špatné, mít nějakou českou stránku s takovýma informacema, radama atd. :slight_smile:
15. kvě 2012 ve 21:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@fassy no já si myslím totiž, že ono těch 20 minut je právě vyváženo tím, kolik minut je kardio, kolik je břicho atd. :slight_smile: tak bych to dala asi až pak na konec :slight_smile: jestli cítíš, že je to pro tebe málo a zvládneš víc, tak si určitě ještě dej pár cviků na břicho, to neublíží :wink:
Právě mě přijde , že tu na koníkovi, kterej je pro těhotný a maminy otravuju s tématem, který by nemuselo všem vyhovovat.. a je spousta lidí, které trápí kila navíc a není těhotnej (třeba já :grinning:) a chce zhubnout a rád se poradí, podělí o zkušenosti atd.. tak popřemýšlím :slight_smile:
15. kvě 2012 ve 21:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky tak mám konečně cbičení stáhnuté. jEn nevím ja se to rozděluje na ty levely. NA začátku videa je napsáno level 1, ale pak jsem jinej level nenašla a video má přes hodinu.
15. kvě 2012 ve 22:29  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@alca22 každý levl má cca 25 min... po skončení prvního levelu naskočí druhý :slight_smile:
16. kvě 2012 v 07:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky, měla jsem za sebou 5 dní cvičení a teď to budu muset přerušit - mám chřipajznu : :confounded: ale jakmile budu fit, tak začnu znovu, bohužel celé od začátku :frowning2: ale to nevadí, hlavně že mě neopustila chuť do cvičení :slight_smile:
16. kvě 2012 v 07:42  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@fassy asi by to šlo, ale podle mě je to celkem zbytečný :wink: ač se to nezdá, tak tím cvičením dostává zabrat hlavně břicho (pokud to cvičíš správně), já jsem živoucí důkaz :grinning: jinak já tohle cvičím dopoledne a odpoledne si dám třeba pár přeskoků na švihadle, chodím s malou na procházky a včera jsem si dala půl hoďky zumby, aby to bylo pestřejší

@ilona_k chřipka je naprd, ale rozhodně se s tím teď nemorduj a pořádně to vylež :wink: k cvičení se dá vrátít vždycky
16. kvě 2012 v 09:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
@gabrielaa četla jsem tu, že jsi posílala holkám tvoje fotky před a po... mohla bych na ně taky juknout pro inspiraci? :slight_smile:
16. kvě 2012 v 09:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
@gabrielaa páni, to je viditelná změna... seš fakt šikovná... držím pěsti, ať to jde i nadále tak dobře :slight_smile: taky jsem se fotila před začátkem, tak jsem zvědavá, jesti budou nějaké viditelné změny :slight_smile:
16. kvě 2012 v 09:27  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
TAk dnes první cvičení. Je to teda mazec. Zvlášť na ty ruce. Sice sem něco odflákla, protože mě bolelo v boku zvlášť to jakoby skákání přes švihadlo. Ale zítra to dám určitě celý bez pauzy. Člověk si na to musí zvyknout, když je bez pohybu. Holky a jak to děláte když třeba jeden den nezacvičíte?
@gabrielaa jé já bych také prosila foto. Děkuji.
16. kvě 2012 v 10:08  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@ilona_k děkuji :wink:
@alca22 já teda zatím vydržela cvičit každý den, takže ti neporadím :slight_smile: ale jeden den tě asi nezabije, takže pak dál pokračuj :wink: jinak teda dnes se k tomu zatím pořád dokopávám, není mi moc dobře, klasický PMS se ozval, takže přemýšlím, že možná místo levelu II. který jedu dám jen I., páč u II. bych asi dnes padla :slight_smile:
16. kvě 2012 v 10:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
@gabrielaa Týýýýý jo tak to je viditelní změna. Super. Tvoje fotka bude pro mě inspirací, že když se chce tak to vážně jde. teď mýt hlavně tu pevnou vůli. Já se nafotila dnes, tak jsem také zvědavá na výsledky z těch 14 dní :slight_smile:
16. kvě 2012 v 10:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
@gabrielaa :Jé můžu taky prosím poprosit o fotky :slight_smile: Potřebuju nějakou motivaci vydržet :wink: .Moooc díky :slight_smile:.
16. kvě 2012 v 11:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, může mi někdo ve stručnosti písnout o co jde? Na dočítání mom. nemám s dětma čas a hubnout potřebuju :unamused:
16. kvě 2012 v 11:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, tak se k vám přidávám, teda jesltli můžu :o))) mám za sebou třetí den a je to makačka. Nejvíc mě bolí nohy a ruce. Trošku teda šidím ty kliky, dělám si je ve svém tempu a zatím jedu bez činek :o((( doufám, že vydržím.
16. kvě 2012 v 11:45  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@gabrielaa Já chci taky fotky pro inspiraci :slight_smile: Sebe budu fotit až na konci, mám totiž strach, že bych se vyfotila a žádnou změnu tam neviděla a ztratila bych motivaci :frowning2: Mě totiž přijde, že se mi to břicho tvaruje pod špekama a špeky ne a ne mizet, proto jsem si chtěla pár cviků přidat. Cviky snad cvičím správně, cvičím u zrcadla, abych se viděla jestli je to tak jak to má být. Než jsem odjela do USA, tak jsem chodila pravidelně do posilovny a na aerobic, tak tam nějaký základ je :slight_smile: Ruky se tvarují, nohy taky, na tom břichu to je taky malinko poznat ale žádná velká viditelná změna.
@lulinad Pro začátek je určitě lepší si vzít aspoň půlkilové činky (půllitrové pet), bez nich to nemá podle mého takový efekt :sunglasses:
16. kvě 2012 v 15:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@gabrielaa Tý jo, krása, šikulka :slight_smile: Moc pěkná změna. Fakt super inspirace :slight_smile:
16. kvě 2012 v 16:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kaleilah je to 30-ti denní cvičební program, kde je duležité nevynechat ani jeden den... cvičení je rozloženo do 3 levelů... jeden level trvá 10 dní... výsledky by se měly dostavit :slight_smile:
posílám odkaz :slight_smile: http://freshlili.blogspot.com/2012/01/funguje-jillian-michaels-30-day-shred.html
ať se daří
17. kvě 2012 v 07:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ilona_k děkuju, staženo, v rychlosti jsem to zkoukla.. takže se necvičí ta hodina a půl najednou, ale po tom prvním levelu je tam nějak napsáno, že je konec? A\druhý den se jede zase od začátku a ž do toho bodu, nebo jak?? a vadí vynechaný den hodně? nejradši bych začala cvičit hned dneska, ale jedu zítra přes víkend pryč, tak to bude asi bez efektní, ten dnešní den, co...

a jaké máte výsledky? jde i dolů váha? mám teď po třetím nahoře 9 kg a nechtějí mě opustit :stuck_out_tongue_closed_eyes: :grinning:
17. kvě 2012 v 10:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
@fassy děkuji :wink:

@kaleilah začneš cvičit level I, který budeš cvičit 10 dní (nebo klidně i dýl), vždycky to končí rozdýcháním a protažením, a pak je tam krátká pauza a napsaný level II. Až odcvičíš level I. těch 10 dní, tak si to pak posuneš a začneš tím levelem II. :wink: Pokud víš, že bys o víkendu necvičila ani jeden den, tak si ten začátek nech až na pondělí a dnes si můžeš zacvičit něco jinýho, ale je to na tobě :slight_smile:
U mě moc váha dolů nejde, už jsem před tím něco zhubla, takže to celkově jde pomalu, ale jdou u mě dolů cm, hlavně přes břicho, jinak se celý tělo hodně zpevňuje.. ale buď klidná, i kdyby hned nešla dolů váha, tak to časem půjde, svaly jsou potřeba, aby se pak daly spalovat tuky :slight_smile:
17. kvě 2012 v 10:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@gabrielaa díky za popis :slight_smile: fajn, v pondělí se změři, vyfotim ze všech strab a za měsíc jsem zvědavá na výsledky :grinning:

Je tu někdo kdo bude taky začínat v pondělí? Ať je lepší motivace :wink:
17. kvě 2012 ve 12:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky, cvičení mám stáhlé ale mám dotaz, není to moc na klouby a kolena jako zátež??? :astonished:
17. kvě 2012 ve 13:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
už ho mám teda stáhlé dlouho ale nejak okolnosti a čas nedovoloval ale ted už by to šlo a jsem si to na zkoušku pustila a me příjde že je to teda síla na kolena.
17. kvě 2012 ve 13:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@sunysara když budeš cvičit ve správných botech, tak určitě kolena ani klouby nebudou proti :slight_smile: Každý pohyb je zátěž, ale lepší, než být bez pohybu a zatěžovat klouby denně kilogramy navíc.. :wink:

Jinak děkuju holky všem, který jste začaly taky tento program cvičit, těší mě to, že v tom nejsem sama, i když to taky občas flákám :grinning: Třeba včera jsem usnula v 20 hod. takže se cvičení nekonalo , ale co, ze světa nepůjdu a dneska si hezky zacvičím :wink:

VŠEM DRŽÍM PALCE!!! TĚŠÍM SE NA VAŠE VÝSLEDKY PO MĚSÍCI :wink:
17. kvě 2012 v 15:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@angebot no já budu cvičit bosá na koberci :grinning: ale máš pravdu v tom , ty kila jsou hrozná takže já začínám též od pondělka. :slight_smile:
17. kvě 2012 v 15:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek