• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Cviky v těhotenství "pro doma". Máte tipy?

13. ledna 2010 
Ahoj holky,
pri minulem tehotenstvi jsem chodila zhruba od 6/7 mesice na cviceni pro tehotne, coz bylo fajn, ze se clovek jednou za tyden poradne protahl. Ted bych to musela komplikovat hlidanim ditka, takze se snazim spis cvicit doma. Skoro od zacatku tehotenstvi delam kazdy den par cviku, hlavne se snazim protahnout zada (a zatim neboli!), protahovat nohy kvuli krecakum a neco na zpevneni panevniho dna. Je to tak pet minut, ale verim, ze ucinnejsi, nez cvicit jednou za tyden hodinu. Neco bych ale asi mela k te sve "sestave" pridat, nevim ale co, kdyz otevru knizku "cvicime v tehotenstvi", tak ta je sice plna tisice cviku a doporuceni, kdybych je mela ale cvicit vsechny v predepsane frekvenci, tak asi nedelam nic jineho. Nemate nejake typy?
11. led 2010 ve 12:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Holky, to fakt zadna doma necvicite??? :unamused:
11. led 2010 ve 20:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, no já dělám břišní tance, takže pokud doma něco pro sebe dělám, tak spíš lehce tohle. Teď ke konci jsem vůbec nějaká pohodlná, tak tomu moc nedám. spíš chodím na procházky a tak.
11. led 2010 ve 20:46  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Cvičím denne, už takmer 3 roky, kvôli bolestiam chrbtice. Takže som len na začiatku tehu absolvovala pokec s rehabiilitačnou sestrou, aby som sa uistila čo môžem a čo nie. Teraz si už prispôsobujem cviky podľa toho ako vládzem, ale v podstate cvičím skoro to isté ako pred tehu. Akurát som hneď od začiatku pridala cviky na panvové dno. Zmestím sa do 15 minút.
Napr. cvičenie vždy začínam cvikom na natiahnutie lýtok, čiže proti kŕčom a zároveň na posilnenie brucha:
ľah na chrbte, s nádychom oblúkom dvíham hlavu, brada k hrudníku, plecia zostávajú na podložke, vzápätí stiahnem sedacie svastvo, čím sa napnú aj brušné svaly a vzápätí natiahnem lýtka tým, že prepnem chodidlo smerom k hrudníku - ťahám prsty na nohách k hrudníku. S výdychom uvoľniť najskôr nohy, potom zadok a nakoniec položiť pomaly hlavu na podložku. Opakujem tak 10x.
11. led 2010 ve 22:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Olgas, tak do tohodle se asi nepohrnu, ale diky za typ :slight_smile:
Modro, lytka taky cvicim, jinak na ty zada muzu jeste neco pridat. Dik.
13. led 2010 v 18:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jukni na stránky Hanky Kynychové - TV Hanka Kynychová - má tam spoustu videí s cvičením pro těhule. Jinak super cvičení je pilates pro těhotné.
13. led 2010 v 18:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek