Dítě se od nástupu do školky začalo znovu pokakávat?

aneta65
1. únor 2019

Zdravím,
chci se zeptat, nesetkala jste se některá s tim, ze se vase dítko zacne opet pokakavat? Budou mu v dubnu 3. V listopadu jsem ho dala do školky, uz od září to tam všechno platím, tak jsem ho tam zkusila dat. Hlavně jsem potřebovala k lékaři a neměla jsem hlídání, musel tam tedy i spat. Do te doby chodil krásně na nočník, čůrat i kakat. Po tom, co přišel ze skolky se asi do týdne zacal schovávat na místa, kde nikdo nebyl a tam to pustil do trenek.Trvá to az do ted. Kolikrát to ani neřekne a je v tom. Nejhorší je, ze jsem ho dnes zkusila dat do školky s tim, ze jsem doufala, ze se tam nepokaka, ale pokakal. Zkusili jsme uz všechno, s doktorem jsem to zatim neřešila, ale uz budu muset. Jsem z toho unavená a na nervy.


e začal schovávat na místa, kde byl sam

sudylichozrout
1. únor 2019

@aneta65 asi na skolku jeste neni zraly, neco ho trapi.

neomenia
1. únor 2019

To je psychicke, skolku nedava. Doktor ti nepomuze, vzala bych ho ze skolky.

marketa1218
1. únor 2019

@aneta65 nechce být ve školce no..

aneta65
autor
1. únor 2019

Ve školce byl poprvé v tom listopadu od te doby nebyl, az dneska. Pokakaval se i doma, kdyz do te školky vubec nechodil......

xxx3d
1. únor 2019

Hm, to je blbý, spouštěč byla školka, to je jasný. Bude to chtít spoustu tvojí trpělivosti a pokud nějaký odborník, pak dětský psycholog, který vás bude (oba) směrovat k úspěchu.

zmrzlinka
1. únor 2019

Chtělo by to řešit s psychologem.Nebo zjistit co ho trápí.

gruyerre
1. únor 2019

@aneta65 Souhlasím s ostatními, spustila to ta školka, bylo to na něj asi příliš. Máš možnost být s ním ještě doma? Mohl by znovu zkusit školku od září, teď bys ho ohlásila,ať neplatíte...

aneta65
autor
1. únor 2019

Mateřskou mam na tři roky a v dubnu uz mi končí. Samozřejmě jsem zkusila fakt vse. Divný je, ze se do školky těší a líbí se mu tam. ☹️☹️ Je to na budku fakt...

petulejan
1. únor 2019