Jak začít cvičit doma pro lepší kondici?
Ahojte, je mi 16 let a uvědomila jsem si, že hodně málo sportuju. Mám spoustu kroužků, takže nemám čas chodit pravidelně na sport, ale chtěla bych začít doma. Jenže nevím, jak začít, jak si sestavit nějaký efektivní plán a zkombinovat kardio s nějakými silovými cvičeními. Nemám konkrétní cíl zatím, jen být zdravá a zlepšit si kondičku.
Jestli chces doma, zkus mrknout na vide Fitfab 🙂 maji je dobre sestavene, cviky dobre vysvetlene 🙂
Nebo nejakou aplikaci, ja jsem jednu dobu cvicila podle nike stromg aplikace, pozdeji jsem si uz podle toho a dalsich zkusenosti sestavovala treninky sama 🙂
Ahoj.
Obávám se, že z těhle informací ti nikdo rozumně trénik nesestaví. Už je proto, že fakt neví, jak na tom jsi.
Ale píšeš, že máš málo času. Mě teď začalo bavit běhat. Právě proto, že mám málo času a jsem začátečník. Začala jsem na "hloupých" 500 m běh + 500 m chůze - to máš za 10 minut i se zavázáním tkaniček. Začala jsem na začátku ledna a už jsem na nějakých 1200m běhu. Baví mě sledovat, jak se tam prodlužuje vzdálenost, kterou "v pohodě dám". Zároveň prakticky nerostou časové nároky. Jako jo, nepůjde "jen běhat" do nekonečna, ale je to za mě dobrý začátek, hlavně prostě proto, že to vyžaduje velmi málo času a žádnej prostor doma.
Mně příjde, že se teď se sportem dělá strašná věda. Každý potřebuje tréninkový plán, kombinovat silový a kardio trénink, k tomu doplňky stravy. vždyť stačí vyjet si na kolo, jít si zaběhat, doma si zaskákat přes švihadlo, pustit si cvičící video, stáhnout aplikaci. Těch možností je spousta, pokud se člověk nesnaží připravit na speciální závody, tak fakt není potřeba odborníky.
Já doma cvičím ráda podle fitfab https://fitfabstrong.cz/, mají tam spoustu videí, můžeš jet buď jeden konkrétní program, nebo si je různě kombinovat podle chuti a času. Také zveřejňují měsíční výzvu.