Kamarádka těhulka na drb a tak 🙂

melien
7. dub 2015

Ahojky holky, hledám nějakou novou kamarádku, která by byla na tom podobně jako já.. těhulka... abychom si mohli navzájem poradit nebo třeba jen podrbat....
A přečkat to těhotenství spolu .... Jsem poprvé těhotná a bohužel na neschopence tak je to doma dlouhé, když okolí pracuje...

ipkh
8. dub 2015

@melien klidne se nabizim, taky jsem doma...

mazlik1
8. dub 2015

@melien taky jsem doma a je to nůůdaa :D takže možnost s někým pokecat a poradit se uvítám :D ale jsem nováček 😉

melien
autor
8. dub 2015

To je fajn holky.. Taky se doma strašně nudím.. i když se snažím zabavit je to občas marné.... Tak hledám všechny možnosti... =)
@ipkh Jsi doma, ale koukám, že máš už dvě dítka doma tak to se nemáš moc času nudit.. nebo ano? 🙂 Dvě děti dají už zabrat... =)

@mazlik1 Vidím že jsme ve stejném týdnu tak to je super.. tak to na tom budeme dost podobně... =) a neboj se taky jsem nováček takže můžeme bojovat spolu... =)

Jinak holky co mi třeba povíte.. jak se teď máte v tomhle počasí? Já jsem si dneska vyrazila za kolegyněmi do práce abych je trochu potěšila, nebo možná aby ony potěšily mě... =) přece jen mi trochu ta práce moje chybí.. i když jsem si myslela že nebude... =) bylo to fajn být zase mezi lidmi... 😉 😉

mazlik1
8. dub 2015

@melien já spíše unaveně. Cvrček už začal kopat 😀 tak je aspoň veselo. Sama ven si ale netroufám. Mám v háji fyzičku 😠 takže vždy mám jako doprovod manžela..často jsem dost bílá v obličeji..takže mi dělá vlek 😀

ipkh
8. dub 2015

@melien rano kluky vypravim do skoly, ti se pak doma otoci odpoledne, vyjedi lednicku a jdou po krouzkach, treninkach... Dneska jsem byla sama od 7:30 do 17:20... 😉
Uz ted min spim, je mi celkem dobre, nespinim, tak zacinam neco doma delat...
Dneska jsem zjistila, ze se asi zacinam nudit, tak pomalu zacinam uklizet a prebirat...