Kurzy šití na stroji na Chrudimsku, Pardubicku

mrabbit
8. kvě 2017

Ahoj všem, ráda bych se během 2. mateřské naučila šít na šicím stroji. Jsem totální začátečník. Nevíte někdo o kurzech šití v Chrudimi, Pardubicích, ev. Havlíčkově Brodě či v okolí těchto měst? Na internetu nemůžu nic najít. Nevíte o inzerátech ve Vašich městech, šikovné švadlence, která něco takového pořádá? Ráda bych se naučila šít základní věci - potahy na polštářky, kapsáře, ušít si závěsy, zkrátit kalhoty, třeba vytvořit něco na děti, garderobu si šít nebudu 🙂. Předem děkuju za info.

majvik
8. kvě 2017

to by mě taky zajímalo. Sice i tak nevím kam bych odložila děti, ale nějaký kurz by mi taky bodl, ale zatím co jsem tak narazila tak samá Praha☹

mrabbit
autor
8. kvě 2017

@majvik Já jsem také našla jen Prahu ☹ Ten kurz vypadal moc pěkně, jen je to dost z ruky. Našla jsem ještě někde krátkou diskuzi, kde paní z Chrudimi nabízí kurz šití, ale odkaz nefungoval a bylo to z r. 2014. Tak uvidíme, třeba se někdo ozve 🙂 Moc ráda bych začala něco tvořit. Hlídání dětí by se pak pořešilo 😀

crawler
8. kvě 2017

Já mám šicí dílnu a něco takového zvažuji, ale nápad je zatím v plenkách 🙂 Chrast u Chrudimi😉

majvik
8. kvě 2017

@crawler nemáte náhodou eshop s látkami a galantérií?😀

mrabbit
autor
8. kvě 2017

@crawler Jéé a nechceš brzy nápad zrealizovat? 🙂 Chrast by šla, tu mám 20 km 🙂

majvik
8. kvě 2017

@mrabbit jo, tak hlídání na pár hodin by se domluvilo, ale třeba do té Prahy už to pro mě je dost problém☹ Já trošku něco tvořím, ale dělám jenom to co si sama vymyslím, jak si asi myslím že by se to tak mohlo šít, střihy žádné nevedu, prostě patlám metodou pokus omyl a ty omyly jsou dost časté☹ takže nějaké základy a řády bych se možná mohla naučit😀

mrabbit
autor
8. kvě 2017

@majvik Jj, mně Praha taky nehrozí. Já nemám ještě ani šicí stroj 😀 Čekám, co se kde vyvrbí, kdo by co doporučil... 🙂 Tak to jsi min. o dva kroky napřed 😀

crawler
8. kvě 2017