Mladé maminky 🙂

karol4
3. čer 2016

Ahojky jsou tu nějaké mladé maminky?
Je mi 21 let a ráda bych si popovídala s nějakou vrstevnicí. Co ještě studuje jako já, nebo pracuje 🙂

andreaandrejka
3. čer 2016

Je tady skupinka Mladé maminky do 25 let, zkus mrknout tam. Jinak mě je 28, už mám 10 let odmakáno, nestuduju ale pořád si přijdu mladá 😀 😀

karol4
autor
3. čer 2016

@andreaandrejka tak si je najdu. Díky, však 28 je taky pěkné a stará rozhodně nejsi, možná zkušenější 😉 díky za info

konekokira
4. čer 2016

Juu, ahoj, mne je 19 a ted jsem dostudovala SS a jfu na vs 🙂

karol4
autor
4. čer 2016

@konekokira super já už myslela že se žádná neozve 🙂 já studuji na Karlovce pedak 😉 a kam jdeš na VŠ?

shaktinka
4. čer 2016

@karol4 ahoj me je taky 21, v srpnu 22, ale uz nestuduju, pracuju 🙂

micaella23
4. čer 2016

Dite ve 22, nyni mi je 23, jen nestuduju ale uz od matury jsem pracovala 🙂 ale ted jak mam cas a jsem desne akcni a v praci jsem byla zvykla mit frmol tak diky kamaradum i beham ruzne po pracich, pomaham kamarum abych se vyradila (dite je se mnou, nebo hlida milerad pritel, a ty 4-6dni v mesici neni hruza) a napadla me i skola, neco se ve me zlomilo a chtela bych byt neco jako zdravotni sestra v nemocnici, pomocny personal, jen nevim jak bych to zmakla prace se jeste ucit to uz mi prijde jako velky orisek...

karol4
autor
4. čer 2016

@shaktinka tak to je paráda 🙂 jsem rada ze nás ne víc. 😉 a odkud si?)

@micaella23 takže vlastně život se ti změnil ale když se chce zvládne se vše. Jak mamca na plnej úvazek tak i holka co vidí kamarády a tak. Tak to si mi zvedla náladu. Já se všeho bojim.. Navíc nevím jak u vas holky, ale my to plánované nemeli...nakonec jsme rádi, přítel velice a já s tím strachem co a jak zvladnu tak taky 🙂

adrianne1108
5. čer 2016

Ahoj holky, ja pred par dny odstatnicovala a rekla si ze bych si jeste rada neco odpracovala no a pred par dny uz ms nedosla a objevila jsem //.
Je mi 22 🙂

blondterezka
5. čer 2016