• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Nikon D 3100 postřehy a focení s ním.

10. srpna 2013 
Z velmi dobrého kompaktu jsem byla díky extrémě rychlé dceři nucena,přejít na DSLR.Kompakt fotí super,ale nestíhá ...
Hledám maminy i tátínky,co rádi fotí své ratolesti a na jejich focení si pořídili právě tento foťák.Můžeme si předávat postřehy a rady.co a jak nejlépe udělat.... :wink:
20. únor 2011 ve 14:48  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
Tak pomalu začínám přecházet z auto režimu na prioritu clony A..Pár fotek z tohot režimu..
20. únor 2011 v 16:13  • Odpověz  • To se mi líbí
@jaa Díky za prima téma, já teda zatím žádné postřehy nemám, jsem začátečník :slight_smile: - ale ráda se od vás přiučím.
20. únor 2011 ve 22:22  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@ivarei Já jsem taky začátečník..Alespon si můžeme radit navzájem:slight_smile:)))Třeba se přidá někdo další,kdo si ho už koupil dříve...Já ho mám od vánoc:slight_smile:
20. únor 2011 ve 23:41  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
Jinak zatím vše fotím na JPG.ted stahuji Adobe PS 5.Na raw úpravy...tak jsem zvědavá...jaké režimy zatím nejvíce využíváš?Zkoušela jsem makro,ale to je slabé..Musím koupit čočky.Používám Uv a Polarizační filtr.A zkouším fotit na to A.Doma myslím super,ale venku zatím nic moc.Kvalitu mám na fain,velikost fotky na M a živé...tam jsou asi nejlepší barvy..takové reálné...Co ty?Tobě to fotí krásně venku... :wink:
20. únor 2011 ve 23:45  • Odpověz  • To se mi líbí
@jaa Ahojky, mohu? Nejsem sice Nikoňák,ale mohu pár rad poskytnout. Dopučuji fotit do RAW, nebo do Raw+Jpeg, já fotím jen do raw,kvůli kvalitě snímku pro tisk.Potom převod v Capture One do TIFF, pak zpracovávám ve photoshopu.Pokud chcete fotky tisknout a dělat si např.fotoknihu, je lepší fotit do rawu.
21. únor 2011 ve 22:14  •  snaží se  • Odpověz  • To se mi líbí
autor