• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Špinění mimo menstruaci. Tělo se vrací do normálu po HA?

14. února 2013 
Ahojky holky,rada bych chtela poradit,jestli nektera ma to stejne jako ja.Brala jsem antikoncepci naplast Evru a ma jsem s ni velke problemy.Krvaceni a caste zanety mocoveho mechyre.prestala jsem ji brat a vse je jak ma byt a citim se dobre,ale ted posledni mesic jsem trochu spinila pred menstruaci.nebylo to tak vazne,ale stejne jsem si rikala proc.Byla jsem vcera na sterech a ptala jsem se doktorky a rikala,ze nejvetsi pravdepodobnost spineni bude to,ze telo se vraci do normalu.Myslite si to stejne a kdo ma stejne problemy?Diky
1. říj 2009 ve 12:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
januzza: ahoj...měla jsem sice jiný typ antikoncepce (ale šlo také o pilulky) a po vysazení jsem cca 2 měsíce měla stejný problém, cyklus sice šlapal jako hodinky 28 dní, ale i 8 dní před ms se objevilo špinění i slabší krvácení. Já to nějak neřešila, přikládala jsem to právě tomu, že se to tělo prostě musí srovnat a vzpamatovat po těch všech hormonech. Přesto to bylo dost nepříjemné, to nepopírám. Protože jsem plánovali miminko, tak jsem věděla, že s tím musím něco dělat, sama jsem si naordinovala bylinky (ženský čaj, femigard) a jedla jsem pyridoxin (volně prodejný vitamin) a to špinění se začalo objevovat míň a míň.
myslím si, že je to opravdu zcela běžné, kor jestli si brala HA delší dobu...a pokud si byla na KO u dr., tak bych v tom problém neviděla.
Ať je vše brzo v pořádku.
1. říj 2009 ve 12:33  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojik holky,
ja brala ha dlouho tak nevim jak to u me probihalo pred branim ha, ale ted, co ji uz davno neberu, je u me normalni ze pred ms spinim, tak den nebo dva, je to u me takove znameni ze prijde ms .... a zadnej problem nemam, takze si myslim ze u nekoho (jako treba u me) je normalni ze pred ms spini ... :slight_smile:

a pokud jsi januzza byla u doktorky a ta v tom zadny problem nevydi, taky bych nevydela :slight_smile:

hezky den
1. říj 2009 ve 12:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Holky,dekuji moc za radu,hned jsem mela strach jestli to neni neco vazneho.Kontrolu ji se pravidelne a problemy nemam,jen pred prvnim mimcem porad kvasinky a leceni a plus rakovinotvorne bakterie na cipku,ale nastesti dobre vyleceni a od te doby bez problemu,tak jsem mela znovu strach.Antikoncepci jsem brala 3roky a nikdy jsem ji tak dlouho nebrala,max. pul roku.Cyklus mam nastesti pravidelne 28 dni a menzes silnou jak kdyz jsem zadnou antikoncepci nebrala a ovulaci taky.Diky moc
1. říj 2009 ve 12:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
nemas zac :slight_smile: .... panejo, ale hlavne ze vsechno je v pohode :slight_smile: ....

ja ji brala 7 let, takze kdyby to bylo divny, vedela bych o tom .....
1. říj 2009 v 15:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Schnucki,ty jsi taky v zahranici?A kde presne?Ja Anglie
1. říj 2009 v 15:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
jojo, taky jsem koukala ze jsi mimo cr :slight_smile: .... ja jsem v nemecku .... skoda
1. říj 2009 v 15:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
to je skoda
1. říj 2009 v 16:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj , ráda bych obnovila tuto diskuzi..přijde mi zbytečné zakládat novou podobnou...
CHtěla bych se zeptat..myslíte, že je normální , že že poslední dva měsíce mám asi tak 5-6 dní dost silnou MS a potom ještě třeba dalších pět dní špiním a nebo třeba přestanu špinit, je sex a pak zase krvácím třeba den apak zase špiním...už mě to doceal štve,ale nechci chodit s ,,prdem" na gyndu...Díyk za info, ahoj
13. led 2011 ve 21:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
@stazina já jsem vysadila prášky na konci listopadu, první cyklus v pohodě, minulýjsem špinila 6dní pak 2 dny nic pak jsem to dostala. a tento cyklus jsem zase špinila 6dní před ms. a teď po skončení ms po 9 dnech zase dnes špinění. už mi to taky pěkně vadí a přemýšlím co stím
13. únor 2013 v 18:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, já vysadila HA po cca 10-11ti letech minulý rok v létě. Od té doby se snažíme o mimi, ale marně.. Už na podzim jsem začala špinit(slabě krvácet) několik dní před MS a nakonec už to začínalo 15. den cyklu. Dr. mi předepsal utrogestan od 21. do 25. dne cyklu ,1-0-1, ale bez efektu. tento cyklus mám brát už od 15.nebo 16. dne, hned po OVU, až do 25.dne. Zdali už to zabere, nevím.. Ale otravný je to hrozně a v podstatě ani nevím, čím to může být.. Mimi se prý ale nedaří pravděpodobně kvůli tomu... :confounded:
13. únor 2013 ve 20:28  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@stazina
@lena27
@lili3nka Ahojky holky,zalozila jsem tuhle diskuzi a vse pak bylo v normalu,chce to cas nez si telo zvykne a zase srovna.Ja mela neco podobneho zase po kojeni,kdy jsem rok mela nepravidelnou menzes a v pulce spinila a pak postupne se to zlepsovalo a mam to v norme.Jsou to porad hormony v tele a chce to cas nez se dostanou z tela.
14. únor 2013 v 08:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@januzza80 díky, snad se to srovná. asi bych to tak neřešila kdybych nechtěla otěhotnět
14. únor 2013 v 10:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@lena27 tak jedine se zptat gynekologa.Bohuzel se to u te antikoncepce stava.Drzim palecky,aby se to zlepsilo a preji pekne snazeni :wink:
14. únor 2013 v 10:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@januzza80 Díky za reakci.. řeším to taky hlavněě kvůli mimi a i doktor říkal, že o vůbec není dobrý.. musí se to vyléčit :angry:
14. únor 2013 ve 13:51  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@lili3nka Ahojky chapu,ze je to neprijemne.Me se to stalo pri te antikoncepci Evra,ale ne tolik jako po kojeni,coz bylo neco hrozneho.Neprijemne.A u tebe se to musi lecit,protoze chces miminko.Preji,aby se to co nejdrive vyresilo
14. únor 2013 ve 14:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
@januzza80 Děkuju.. :slight_smile:
14. únor 2013 ve 21:13  •  snaží se  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek