Spotřeba plynu, innogy

roxyinka
23. lis 2017

Ahoj maminky, mám dotaz. Přišlo mi vyúčtování za plyn a nějak mi to nesedí. Stav plynoměru zapisovali v září a teď v listopadu jsem se byla dívat na stav. Který byl 550 m3. Za loňský rok byla spotřeba 244 m3. Žila jsem v domění, že loňská spotřeba se ukazuje na to plynoměru také. Ale podle vyúčtování ne. Můžete mi někdo prosím poradit? Počítala jsem s daleko vyšším přeplatkem než to, co nám přišlo😒

jitka0a
23. lis 2017

@roxyinka Myslím že záleží jestli ti u toho měnili i hodiny. A nespotřebovala jsi za ty dva měsíce nějak více plynu? Není možné, že to byl celkový stav a oni od toho odečetli minulou hodnotu?

roxyinka
autor
23. lis 2017

@jitka0a hodiny by měnit neměli, nic o tom nevím😒 oni uvádí ze na plynoměru byla spotřeba cca 790 a kdyz odečtou spotřebu minulého roku (244) jsou na letošních +- 550. Které mi také nauctovali a které mam i na plynoměru momentálně (jasny momentálně o trošičku vic uz). Podle me je nesmysl těch 790. Kde to jako vzali? Vždyť prece z toho plynoměru to nemůžou odecit tu spotřebu z loňska, kdyz ted mi plynoměr hlásí +-550... to je jak kdyby si vymysleli ze jsme meli spotřebu 1500 a tu nam naucovali a na plynoměru to vubec neodpovídalo... zitra tam budu volat, to je jasne, ale chtela jsem vedet názor druhych, abych tam nebyla uplne za blbku😲

jitka0a
27. lis 2017

@roxyinka No zní to opravdu divně. Už jsi tam volala? A co ti řekli, to nějak nesedí, tak by mě zajímalo co jsi zjistila.

roxyinka
autor
28. lis 2017

@jitka0a Bohužel nemám kdy zavolat, takže to řeším přes e-mail. Momentálně jsem ve fázi, kdy můj požadavek předali na kompetentní oddělení. Pak ti klidně pro zajímavost napíšu.

roxyinka
autor
28. lis 2017

@jitka0a Tak slíbili, že o výsledku mne infromují e-mailem. Samozřejmě neinformovali, musela jsem si aktivovat jejich službu innogy24, kde jsem po zdlouhavém vyřizování přihlšovacích údajů zjistila, že mi již fakturu opravili - oproti té původní se přeplatek zvedl o 4 tisíce. Nicméně žádná omluva z jejich strany, jsem zklamaná z jejich jednání. 4 tisíce jsou dle mého názoru dost velký omyl, který by si zasloužil řádnou omluvu. Proto od nich žádám ještě navrácení přeplatku v původním datu splatnosti (špatně vystavené faktuře), jelikož teď tou novou se mi datum splatnosti posunulo nesmyslně až těsně před Vánoce a na to já jim kašlu... 🙄

jitka0a
29. lis 2017

@roxyinka No tak to jasně, to bych se taky ozvala. Omluvit by se teda mohli, to nejsou žádné malé peníze podle mě. Ještě že jsi se ozvala a máš přehled, protože jinak by jim to prošlo.

jitka0a
29. lis 2017

@roxyinka Tak hlavně že se to vyřešilo, teď aby ti to vyplatili co nejdříve 🙂, ať máš na Vánoce pěkné penízky 🙂

roxyinka
autor
30. lis 2017

@jitka0a říkám si to samé. Ještě, že jsem byla ten plynoměr zkontrolovat. Mrzí mě, jestli se tohle normálně děje a lidi přichází o své peníze zbytečně☹ Pro mne ponaučení, že je třeba vše kontrolovat a nejlépe mít od všeho fotky.👍

Děkuji moc❤

jitka0a
1. pro 2017

@roxyinka To je pravda. Já si taky všechno fotím a i si stavy opisuju, protože co kdyby náhodou, tak to mám alespoň zdokumentováno. Jestli to takto dělají více lidem a spoléhají že si nevšimnou, tak je to hodně smutné.