Učitelky s dětmi. Jak to zvládáte?

9. lis 2021

Jsem učitelka na prvním stupni a mám 2 děti, které jsou obě na prvním stupni a přiznávám, že mám někdy chuť zamknout zvenčí a utéct.
Celý den řeším totéž. Stejné problémy s dětmi, stejné úkoly. Doma házím často učení s dětmi na manžela, protože mi chybí trpělivost. Jedno z dětí má poruchy učení, takže musíme dřít víc, než je standard.
Jak relaxujete, abyste se z toho nezbláznily?

lenka421
9. lis 2021

Ucitelka nejsem, takze neporadim, jen chci rict ze mate muj velky obdiv. Mam v okoli par znamych a kamaradek, ktere sly rovnou po materske pracovat do materske skoly a vzdycky jsem si rikala, jak to zvladaji, ja bych to tedy nedala. Jste dobra 🙂

gingermom
9. lis 2021

Milá kolegyně, ráda bych Tě podpořila, ale nevím nevím.......
Chápu Tě, někdy mi nervy pěkně tečou a chci mít jen klíííííííd 😀
Relaxuju vždy večer, u vína a často u příprav (není úniku, jindy není čas) 😀
Ale večer od 20:00 bez dětí je můj, s nějakou skleničkou ideálně!

autor
9. lis 2021

@gingermom mně nejvíc ubíjí to, že se věnuju dětem se SPU, přijdu domů a čeká mě to znovu. Stejné chyby, stejné problémy, stejné výbuchy vzteku.
Piju víc, než bych chtěla a měla. Ne denně, ale 1-2x týdně.
Mně letos chybí i úleva po práci. Děti už nemám v ŠD, takže není úniku. Po obědě je mám ve třídě.

zuzkasim
9. lis 2021

Velmi dobře ti rozumím, vlastní děti mám 3🙂 Je to lepší s věkem, teď mám už dvě děti starší a na prvním stupni jen to nejmladší, ohledně školy nejsamostatnější, takže už to není tak ubíjející. Bohužel muž se o školu nestará vůbec. Mám koníčky, které jsou zcela jiného druhu - šiju, tam se realizuju, relaxuju, jinak kolo, procházky. Ve škole mám trpělivost myslím slušnou, doma už to pak bývala hrůza. Jo a taky jsem si zkrátila úvazek, to taky trochu pomohlo. Finančně to zvládneme a moje nervy jsou mi za toto rozhodnutí vděčné.

antoinet
9. lis 2021