Vyplnění dotazníku k bakalářské práci porodní asistentky

sandra8999
6. říj 2021

Dobrý den,
jmenuji se Sandra Kaslová a jsem studentkou 3.ročníku oboru porodní asistence na Fakultě zdravotnických studií na Západočeské univerzitě v Plzni. Mým tématem k bakalářské práci je "Problematika umělého ukončení těhotenství". Hledám dívky a ženy ve věku od 18 do 45 let jako respondentky do mého dotazníku. V dotazníku je 28 otázek, které se věnují metodám, komplikacím a subjektivnímu pohledu žen na interrupci. Vím, že jsou tu převážně maminky, které mají děti, nebo ženy, které se o miminko snaží, proto bych nerada, aby byl můj výzkum pochopen špatně. Věnuji se informovanosti žen o interrupci a ráda bych mladým dívkám předala, proč a jak se chránit před případným nechtěným těhotenstvím a předejít tak možným zdravotním komplikacím.
Dotazník je zcela anonymní a dobrovolný. Odpovědi poslouží jako podklad k teoretické části mé bakalářské práce.
Předem děkuji za vyplnění a za Váš čas! 🙂

Odkaz na dotazník:
https://www.survio.com/survey/d/Q7B5Z2N9L7O6V6T0H

pajulisek
6. říj 2021

@sandra8999 hotovo 🙂

jana_zofie
6. říj 2021

Pardon. Toto jsem nedokazala vyplnit. Krom toho, ze u vetsiny veci si stejne myslim, ze bych se rozhodovala az by ta situace nastala a mj. se ridila i svymi momentalnimi pocity, tak predevsim v prvni casti dotazniku mi chybi moznost "nemam nejmensi tuseni"...

ee.liska
6. říj 2021

No teda, dotazník nic moc. Zkus ještě popracovat na jeho znění. Takto položené otázky spíš dotazované odradí 🙂

hezz17
7. říj 2021

@jana_zofie souhlas. Taky mi chybela moznost nevim

merope
7. říj 2021

Opravdu tam je "do 7. dne od poslední menstruace" myšleno vážně a nikoli jako chyták? To je žena ještě před ovulací, 21. den ani netuší, že je těhotná.

ellyem
7. říj 2021

Vyplněno, ale přišlo mi to spíše jako test ve škole. Jako laik jsem nevěděla, co mám na některé otázky odpovědět.

drep
7. říj 2021

To byl dotazník, zkoumající názory nebo písemka pro porodní asistentky?

jujatko