Používáme cookies. Více informací zde. OK
hezz17
7. bře 2019

Já kupovala ryzove a jahlove vlocky a dělala s vodou. Dávala jsem je teda na snídani a strouhala do nich kousek jabka. Tak asi od roka jsem je dělala s plnotucnym mlékem.

ange_de_la_morte
7. bře 2019

nejjednodušší máš zajít do zdravé výživy nebo většího supermarketu a koupit instantní nemléčné kaše - seženeš v milionu variant ( kukuřičná, rýžová, pohanková, jáhelná, ....) - my máme nejraději country Life nebo Nomina https://www.countrylife.cz/kase - pak můžeš udělat do vody, do odstříkaného MM nebo i do rostlinného mléka ( až ale později), kaši pak můžeš různě ochutit podle toho co už máte zavedeno ( ovocnou pžesnídávkou, čerstvým ovocem, sirupy, ...)

jinak obecně - my kaši dávali spíše na snídani - na večer je to zbytečně těžké do žaludku, k večeři jsme volili spíše polívky

veronikav31
7. bře 2019

Používala jsem nemléčné kaše, pak jsem dělala mléčné, teď už dělám od Nominy, viz odkaz výše. Kaše dělám ráno k snídani, večer po ní měla dcerka žízeň, tak je dělám i synovi ráno, večer dostává masozel.příkrm a nebo hustější polívku

michaelllas
7. bře 2019

Můžeš jen z vody uvařit, můžeš přidat ovoce, přesnídávku, nebo klidně i zeleninu.

michaelllas
7. bře 2019

Jinak taky používám instantní kašičky ovesné, jáhlové, pohankové, kukuřičné a rýžové, špaldovou....buď do nich přidám mléko (MM/UM) a nebo ovoce či zeleninu např: rýžová kašička s dýní a batáty, rýžová kaše s cuketou a hráškem, pohanková kaše s mrkví a masovým vývarem, kukuřičná se švestkama, ovesná s jablkem, jáhlová s malinami...

aktakd
7. bře 2019

@nonfood Ja uvarila ovesne vlocky, jahly apod. ve vode, pridala ovoce a pripadne rozmixovala.

linns
2. dub 2019

Podle mě jsou určitě lepší dělané doma, než kupované. Já dělám kaši v MioMatu, je to mnohem jednodušší a pohodlnější, než jí vařit v hrnci. Mým dětem nejvíc chutná jáhlová s mrkví a jablky. Kdybys chtěla recept, tak jich spoustu najdeš tady https://www.mujmiomat.cz/recepty# 🙂.

Sem začni psát odpověď...

Odešli