• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Chci otěhotnět, ale nemám pravidelný menzes, co s tím?

29. dubna 2013 
Ahojky holky....chceme druhé mimi,ale co jsem vysadila prášky tak mi strašně blbnou měsíčky....už jednou jsem byla injekci po které jsem to dostala,další měsíc jsem to také dostala,ale ted zase po tři měsíce nic....nemáte s tím někdo zkušenosti???Zítra volám na gyndu,ale já mám doktorku na ..... nic :(
21. říj 2012 ve 22:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
takhle sem to měla já :frowning2: :frowning2: doktor to nechtěl řešit, prý jedině antikoncepce :angry: což byla blbost, změnila sem doktora, ta do mě pořád prozměnu cpala utrogestan, ano sice sem po něm měla menstruaci pravydelnou, ale těhotenství stále nikde, nakonec sme z mužem navštívyly CAR a tam hned při druhé návštěvě zjistily, že nemám vůbec ovulaci :rolling_eyes: Přitom první dítko, bylo počato zcela přirozeně a v podstatě na druhý pokus :unamused: Určitě bych trvala na zjištění ovulace a pak na úpravu měsíčků hormonama, co neublíží případnemu těhotenství
21. říj 2012 ve 23:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja bych doporučila měření bazální teploty, aby si zjistila jestli vubec ovulujes a nejdriv bych zkusila bylinky, ty někomu na úpravu cyklu stačí. ja mám dobrý zkušenosti s Gynexem. S hormonami jestli moc nespěcháte bych ještě chvíli počkala ale určitě si nechat udělat hormonální profil a na uvz zkontrolovat vaječníky a dělohu. Někdy stačí málo a jestli nejsi s dr. spokojena hledala bych lepší :wink:
21. říj 2012 ve 23:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mám, ale při snaze o první. Nepravidelnost byla dost značná, agolutin taky byl, takže doktor neváhal a asi po půl roce snahy mi dělal hormonální profil z krve. Jinak ale dr. taky nic moc. Když se problémy nabalovaly, radši mě pak poslal jinam, přitom stačila by jeho péče...
22. říj 2012 v 00:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, souhlasím s bosorkoujarkou. Zkus měřit bazálku, doktor by to měl ale být schopný zjistit a pak to případně léčit. Ti doktoři jsou dnes fakt na nic. Člověk aby jim ještě říkal, co mají dělat :unamused: Držím moc palce. Já měla taky anovulační cykly. Nejdřív jsem to řešila rok sama bylinkami, ale pak po prvním clostilu jsem hned otěhulila, takže hormonů bych se úplně nebála. Po porodu se mi naštěstí cyklus krásně srovnal a ms chodí jako hodinky. Ale já už HA po porodu nebrala a určitě je to tím. Nikdy se k ní vrátit už nechci.
22. říj 2012 v 08:49  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ted resim stejny problem.Doktorka me poslala na ultrazvuk,zjistili ze nemam ovulku.Takze utrogestan,ted mi druhy mesic snad jeste vic rozhazel cyklus,tak vyvolavacku a bude se cekat co dal.U me je teda horsi ze mi nemuzou dat zadne hormony,jelikoz by mi hrozila embolka.
22. říj 2012 ve 13:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, tak mě taky po vysazení HA haprovala MS, poprvé po 2,5 měsících, pak ještě jednou a pak už jsem otěhotněla, bylo to po půl roce od vysazení HA. Mně doktorka říkala, že je to naprosto normální, brala jsem HA 8 let v kuse. Říkala, že to řešit až případně po roce, kdybych neotěhotněla, jinak se to má nechat na přírodě.
22. říj 2012 ve 13:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem měla problém po vysazení rok a půl, pořád jen čekat a injekce, potom jsem měla zpět nasazenou antikoncepci na 3 měsíce a jak jsem ji vysadila tak jsem hned otěhotněla
22. říj 2012 ve 13:49  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak takhle nepravidelné cykly jsem neměla, ale před prvním těhotenstvím byly celkem divoké a pomohl mi drmek obecný, tinktura. Hormony jsem nikdy brát nechtěla, i když Dr to viděl taky na ně. Naštěstí bylinky zabraly.
22. říj 2012 v 18:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já pila na srovnání cyklu kontryhel a zabralo to dobře..a pokud máš blbou doktorku,změň ji,pokud to jde..
22. říj 2012 v 19:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já mám spíš opačný problém... začala jsem špinit a následně mírně krvácet už v půlce cyklu... :unamused: Nevím čím to může být. Prášky jsem vysadila začátkem března (brala jsem je v kuse asi 15 let), první menstruace přišla po 30 dnech... ale teď už mírně krvácím po 14 dnech... nevím zda to může být tím vysazením antikoncepce nebo je to něco jiného?
Holky, máte zkušenosti???
29. dub 2013 v 09:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
No já jsem to takhle měla a taky jsem neměla ovulaci,pak mi taky chodil bez vyvolávačky ms každý 3 měsíce,nakonec mi zjistili předčasné ovariální selhávání :confounded: určitě to nenechávej jen tak,doktor by ti měl udělat hormonální profil minimálně a nějak to řešit a ne jen píchnou agolutin a jede se dál!
29. dub 2013 v 10:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek