Je třeba po vysazení antikoncepce menzes k otěhotění?

Ahoj holky.
Chci se zeptat na jednu věc, která mi teda není nějak moc jasná...... Po 6ti nedělí jsem si nechcala píchnout depo proveru, která má prodloužený antikoncepční účinek (v extrému prý až 30 měsíců) Před týdnem jsem měla jít na další injekci, ale jelikož chceme druhé, už jsem nešla. A teď to, co nechápu....... Při této antikoncepci se nemenstruuje. A tak mě zajímá, jestli už teď můžu otěhotnět, nebo se mi nejdříve musí dostavit MS??? A tělo se "vrátit do starých kolejí"???? Mám v tom guláš....... díky
korbickaautor
12. črc 2010
nikdo neporadí??
labutka1980
12. črc 2010
Ahoj, co jsem se na netu dočetla, tak mnoho žen otěhotnělo před první menstruací (po vysazení HA), mj. i má kamarádka. Ovulace normálně mestruaci předchází, ale lze také menstrouvat bez ovulace, kdy otěhotnění není možné.
collette
12. črc 2010
@korbicka tuto HAK osobně neznám, ale podle toho, co se píše v jejím SPC je otěhotnění před první menses možné - tato HAK zabraňuje zrání folikul a tím ovulaci. Takže když přestane fungovat, tělo zase (ideálně) najede na svůj režim, folikuly začnou zrát a pokud máš stěstí a trefíte se, můžeš otěhtnět, aniž bys' odmenstruovala 🙂

otěhotnění u nedepotních (perorálních) HAK po vysazení neni možné - tedy za předpokladu, že jsou užívány a vysazeny tak, jak mají být - tedy že je plato dobráno do konce a teprve pak je HAK vysazena. Následně dochází ke krvácení z vysazení (v podstatě menstruace) a nové plato už se neužívá. Ale vím, že je běžné, že ženy vysazují třeba už po třech tabletách z nového plata a v tom případě je otěhotnění možné, ale popravdě řečeno, chudák tělo, prochází pěkným hormonálním maglajzem :-N

Začni psát odpověď...

Odešli