Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Po vysazení antikoncepce....Může to ovlivnit snažení?

barborao22
2. čer 2021

Ahoj, zatim se snazime druhy měsíc po vysazení antikoncepce(kroužky Teyla) a od te doby me občas poboliva na pravé straně jakoby nad trislem. O ms skoro nevim , na začátku hnědá krev a pak červená ale bolesti nicmoc . Zajímá mě jestli jse to některá taky tak měla a jestli to může ovlivnit snažení.
Díky

keksik002
2. čer 2021

@barborao22 ono to chvili trva nez se telo a hladina hormonu po antikoncepci srovná.. Někomu se zadaří napoprvé, někomu za rok.. Držím pěsti 🍀

barborao22
autor
2. čer 2021

@keksik002 jojo to chápu, jen třeba jestli za to nemůže to tvrdy místo misto nad trislem co me obcas boli, objevilo se to po vysazení a nekde sem cetla ze se o tom někdo zmínil

terezia10
2. čer 2021

Zajít na gyndu nebo tě může bolet ovulace

te_reza
2. čer 2021

Zajdi na gyndu, můžeš mít třeba i cystu.

barborao22
autor
2. čer 2021

@te_reza
@terezia10 budu muset jinak se z toho zblaznim